הרשת שהוציאה את הענף מהמסגרת

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: Carolina Lemke Berlin, הורדת מצגת

Carolina Lemke Berlin | הרשת שהוציאה את הענף מהמסגרת

לאורך שנים, שוק המשקפיים הישראלי נשלט על ידי שלוש רשתות מרכזיות אשר מכרו מותגים מעוצבים תחת שם של מעצב והרגילו את הצרכן לרכוש זוג משקפיים אחד בשנה במחירים מופקעים. בעלי קרולינה למקה זיהו את ההזדמנות והפוטנציאל העסקיים והציעו אלטרנטיבה לתחרות – רשת שהיא מותג, המציעה משקפיים אפנתיים ומעוצבים במחיר נגיש.
מרגע ההשקה, האסטרטגיה השיווקית התבססה על ארבע רגליים- עיצוב אופנתי, מחיר נגיש, דוכני אימפולס ופרסום בסדרי גודל של מותג על בתחום האופנה תוך שימוש בבר רפאלי כפרזנטורית המותג.
תוך מספר שנים בודדות, רשת קרולינה למקה הצליחה להפוך להיות רשת מובילה בשוק תוך שהיא עוקפת רשתות וותיקות כמו אירוקה ואופטיקנה. שנה אחר שנה מכירות הרשת גדלות בממוצע ב 58% וחדירת הרשת עומדת כיום על 23%!
קרולינה למקה שינתה את מאזן הכוחות בקטגוריה, שינתה את המגמה אליה הלך הענף והנחילה הרגלי צריכה חדשים, בכך שאפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממשקפיים במחיר נגיש ללא התפשרות על עיצוב ועדכניות.