
הפרייבט פייבר: פרטנר מתרגמת יתרון מוצרי מורכב – לניצחון ברור במהפכת הסיבים של ישראל
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פרטנר תקשורת, הורדת מצגת
השנה היא 2020, הסיבים האופטיים בתהליכי פריסה, אך עדיין כבל הנחושת הישן שולט בשוק. השיח הצרכני והשיווקי ממוקד במהירות הגלישה ובזק שולטת דרכו בכל, כולל הובלה תדמיתית בשיח סביב סיבים האופטיים – על אף שהיא עדיין לא מציעה ללקוחות פרטיים את השירות.
פרטנר, שהשקיעו רבות בפריסת סיבים, סוף סוף מוכנים לפרסם לכולם ולהזמין צרכנים להתחבר למהפכה. מול זירת התחרות, בפרטנר מבינים שעל מנת להרוויח מהמאמץ ולהוביל את הבשורה הטכנולוגית החדשה חייבים לצאת עם ההכרזה לפני המתחרות. אבל הקדמת השיח אינה מספיקה, כאשר כניסת הענקיות מעבר לפינה. פרטנר רוצים להתבדל מהמתחרות באופן מוחלט ולכן מחליטים לשים בפרונט את היתרון הטכנולוגי המורכב: סיב מטכנולוגיית P2P, כזה שלא מפוצל ללקוחות שונים- ולשנות את השיח שהתבסס בישראל: במקום שיחה על מהירות- שיחה על עומסים, תחת המיתוג Partner Private Fiber: האינטרנט הפרטי, היחיד שלא חולקים עם השכנים.
תוך חודש פרטנר מצליחים לנכס את תחום הסיבים- תוך חסימת בזק, ומתבססים כמותג הראשון בתודעת הצרכן כשהוא חושב על סיבים אופטיים. ברמה התדמיתית פרטנר צומחים משמעותית בכל הפרמטרים המשפיעים על רכישה בזירת האינטרנט, בעיקר בהעדפה; וברמה העסקית מסיימים את 2020 כמובילי שוק הסיבים! גם אחרי כניסת המתחרים ב-2021,היתרון התחרותי שבנינו לפרטנר מחזיק ומקיים ופרטנר שומרת על מעמדה כמובילת שוק.
![]() |
![]() |
![]() |
תרי ישכיל סמנכ״ל שיווק ושירות | מאיה סלומון מנהלת אגף תקשורת שיווקית | סיגל זקשנסקי – מנהלת אגף שיווק tv ואינטרנט |