הפניקס נהג צעיר- מייצרים מהפכה לנהגים הצעירים וצומחים ב- 500% בהכנסות

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: הפניקס, הורדת מצגת

 

רקע:

שוק הביטוח בישראל הינו שוק שקוף ומוטה מחיר.  חברות הביטוח הישיר חתכו את עמלת הסוכן והוזילו מחירים תוך מתקפה פרסומית חסרת תקדים על החברות המסורתיות והסוכנים כמעקף מיותר ובכך הציבו אותנו בעמדת נחיתות.

המהלך השיווקי-עסקי:

זיהינו עיוות בשוק הביטוח בישראל. הנהגים צעירים ומשפחותיהם נדרשים לשלם מחיר גבוה פי 3 על ביטוח הרכב, דבר שהופך לנטל כלכלי על המשפחה הממוצעת. הבאנו פתרון באמצעות אימוץ טכנולוגיה עולמית המנטרת את השימוש ברכב ויצרנו מודל תמחור חדש- “לא נהגת, לא שילמת”. הדבר אפשר לנו לבטח את הנהג ולא את הרכב ולהציע פוליסה חדשה ורלוונטית- “הפניקס נהג צעיר” שתוזיל דרמטית את העלויות לצעירים שנוהגים הכי פחות ומשלמים הכי הרבה. יצאנו בקמפיין סוחף וחוצה פלטפורמות שכלל פרסומות עם צחי גראד ושת”פ עם אושיות רשת בדיגיטל. לאורך כל המהלך דאגנו להדגיש הצעה כי הפוליסה צפוי לחסוך ערך נקוב של 4500 ₪.

התוצאות:

הפכנו לבית של הנהגים הצעירים עם גידול של כמעט 500% בהכנסות מהסגמנט. המהלך שלנו הפך לקטליזטור להעברת ה”הורים”- מבוטחים מבוגרים מחברות מתחרות. הצגנו את הצמיחה הגדולה ביותר של חברת ביטוח מסורתית בשנים האחרונות עם למעלה מ – 20% גידול בהכנסות. סגרנו את 2016 עם הרווח הגבוה בענף הביטוח. שווי החברה נסק והפכנו להיות החברה בעלת השווי שוק  השני בשוק הביטוח בישראל.

 

 

 

 

איתן ויצמן- סמנכל שיווק הפניקס
איתן ויצמן- סמנכל שיווק הפניקס