“הפנים החדשות שלי”: סכין הגילוח של המותג הפרטי Life גובר על מותג העל ג’ילט והופך למותג מס’ 1 בקטגוריה

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: סופר-פארם, הורדת מצגת

הרקע:

אין זה טריוויאלי כלל עבור מותג פרטי לגבור על מותג על שהוא מונופול, בעל תקציבי פרסום של עשרות מיליוני שקלים בשנה. ובכל זאת, בקיץ 2015 סכין הגילוח של Life , M6 , יצא במהלך שהצליח לשנות את מאזן הכוחות אל מול ג’ילט ולהפוך למותג החזק של הקטגוריה.

איך עשינו את זה?

“הפנים החדשות שלי”:

גברים שלא התגלחו במשך שנים נפרדים מהזקן בעזרת סכין הגילוח של Life , M6

אל מול הפונקציונאליות המוצרית של ג’ילט, סופר פארם בחרה לגעת בנרב צרכני אדיר

 

התוצאות: שבירת ההגמוניה של ג’ילט והפיכה למותג מספר 1 בקטגוריה

 הגעה ל – 62% נתח שוק כמותי (ידיות)

 הגעה ל – 50% נתח שוק כספי (ידיות)

 צמיחה ממוצעת של 15 נק’ בנתח השוק בחודשים שלאחר המהלך (ידיות + סכינים)

עופר לוי - סמנכ אופיר ענבר - מנהל מותג Life ענת שמרון - מנהלת קטגורית טיפוח אישי ב-Life
עופר לוי - סמנכ"ל שיווק אופיר ענבר - מנהל מותג Life ענת שמרון - מנהלת קטגורית טיפוח אישי ב-Life