
"הפנים החדשות שלי": סכין הגילוח של המותג הפרטי Life גובר על מותג העל ג'ילט והופך למותג מס' 1 בקטגוריה
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: סופר-פארם, הורדת מצגת
הרקע:
אין זה טריוויאלי כלל עבור מותג פרטי לגבור על מותג על שהוא מונופול, בעל תקציבי פרסום של עשרות מיליוני שקלים בשנה. ובכל זאת, בקיץ 2015 סכין הגילוח של Life , M6 , יצא במהלך שהצליח לשנות את מאזן הכוחות אל מול ג’ילט ולהפוך למותג החזק של הקטגוריה.
איך עשינו את זה?
“הפנים החדשות שלי”:
גברים שלא התגלחו במשך שנים נפרדים מהזקן בעזרת סכין הגילוח של Life , M6
אל מול הפונקציונאליות המוצרית של ג’ילט, סופר פארם בחרה לגעת בנרב צרכני אדיר
התוצאות: שבירת ההגמוניה של ג’ילט והפיכה למותג מספר 1 בקטגוריה
הגעה ל – 62% נתח שוק כמותי (ידיות)
הגעה ל – 50% נתח שוק כספי (ידיות)
צמיחה ממוצעת של 15 נק’ בנתח השוק בחודשים שלאחר המהלך (ידיות + סכינים)
![]() |
![]() |
![]() |
עופר לוי - סמנכ"ל שיווק | אופיר ענבר - מנהל מותג Life | ענת שמרון - מנהלת קטגורית טיפוח אישי ב-Life |