

העתיד נראה פרטנר: מאתגרים שוק מיושן והופכים מחברת סלולר בשחיקה, לקבוצת התקשורת החדשנית והצומחת בישראל
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת פרטנר, הורדת מצגת
2019, פרטנר במלכוד; לאחר שנים של שחיקה עסקית בליבת הפעילות ובבידול, כשמולה תחרות אימתנית מצד ענקיות השוק, המצב נראה עגום. אך 4 שנים אחרי, פרטנר לא רק שינתה כיוון – אלא הפכה למובילת שוק העתיד והמותג המועדף על הלקוחות הישראלים. במקום להיכנע לאתגרים, פרטנר בחרה לאתגר בחזרה – ולהפוך לצ’אלנג’ר של שוק התקשורת הישראלי. מחברת שירותים מבוזרת, הפכה לקבוצת תקשורת אחת עם חזון ברור: להציע אלטרנטיבה חדשנית לשוק המסורתי והמיושן. פרטנר רוכבת על המהפכות הטכנולוגיות בשוק: הסיבים האופטיים ודור 5 בסלולר. עם הצעת ערך פורצת דרך ושפה שיווקית שלא מפחדת לאתגר את “הדינוזאורים” של השוק, פרטנר טיפסה לפסגה. התוצאות מדברות בעד עצמן עם גידול עסקי ורווחי משמעותי, פרטנר ביססה את עצמה כמובילה באינטרנט, הגדילה את ההכנסה מלקוחות הסלולר וצמצמה את שיעור הנטישה. פרטנר הוכיחה שגישה צ’אלנג’רית ונועזת היא בדיוק מה שהישראלים חיפשו. היום, פרטנר אינה רק נאבקת בענקי השוק – היא מובילה אותו, עם חזון שמגדיר את עתיד התקשורת בישראל ומביא אותו לקהל הרחב. המחויבות שלה לחדשנות היא לא סיסמה אלא אסטרטגיה עקבית, שהציבה את פרטנר כמותג האהוב, החדשני והנחשק ביותר בישראל – כזה שמגדיר מחדש את גבולות השוק ואת עתיד התקשורת בארץ.
![]() |
![]() |
![]() |
אבי גבאי - מנכ"ל החברה | אסף אביב - סמנכ"ל שיווק ותוכן | יונתן רגב - מנהל אגף תקשורת שיווקית |