

הסיפור הלא יאומן על הקופירייטר שלא הצליח לפתוח דלת של ארון ויחד עם איקאה הלך לשנות את העולם
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: איקאה, הורדת מצגת
זה סיפור רעיון אחד שנולד במוחו של אדם בעל שיתוק מוחין ומתגלגל למאות מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.
זהו גם סיפור על מותג שמבין יום בהיר אחד שההבטחה המותגית המרכזית שלו, להפוך את החיים לטובים יותר לכמה שיותר אנשים, לא ממומשת במלואה
זהו סיפור על יוזמה חברתית, שהפכה לפריצת דרך עסקית, שברה שיאים של מכירות והפכה לקמפיין עם הכיסוי האורגני התקשורתי הכי גדול שמותג בישראל אי פעם קיבל.
זה סיפור על רעיון קטן אחד ששינה לצמיתות את אחד המותגים החזקים בעולם.
זה הסיפור של איקאה דיסאייבלס.
הרעיון שישנה את איקאה לצמיתות: 13 תוספים שמתלבשים על המוצרים והופכים את הרהיטים של איקאה לנגישים עבור כל אחד בעולם
עם קרוב ל-500 מיליון חשיפות, איקאה דיסאייבלס היה למהלך שקיבל את הסיקור האורגני הרחב בישראל. 10,000 איש הורידו את התוספים וקרוב ל-200,000 נכנסו לאתר הייעודי. מבלי שהתכוונו, הפרויקט היה למנוע צמיחה של ממש עם 33% עלייה במכירות של הפריטים להם עשינו האקינג – כבר בחודש הראשון לקמפיין. החור שנפער בהבטחה המותגית שלנו נסגר עם קפיצות משמעותיות בכלל המדדים שנבדקו, כולל עלייה של 17% ב-TOM.
התשתית שיצרנו משמשת את המותג עד היום עם אנשים מכל העולם המשפרים את התוספים הקיימים, מפתחים תוספים חדשים ומסייעים לאיקאה לייצר חיי יום-יום טובים יותר, לכמה שיותר אנשים בעולם.
![]() |
![]() |
![]() |
שוקי קובלנץ | אפרת צור | בקי עזריה |