הניסיון עושה את ההבדל בין עוד מותג VFM, למותג הכי צומח בענף החיתולים

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Kimberly Clark , הורדת מצגת

לראשונה מזה עשרות שנים המותג טיטולים עומד מול תחרות אגרסיבית בייחוד בסגמנט חיתולי ה VFM. מלמעלה – מותגי הפרימיום יוצאים במהלכי ענק. מלמטה – מספר המתחרים הישירים בסגמנט שילש את עצמו ואג’נדה של מחיר וספיגה משתלטת על הקטגוריה. טיטולים עומד מול איום ממשי על נתחי השוק.
את הפתרון למצב המאתגר הנ”ל מצאנו בדמותה של תובנה אסטרטגית שתורגמה למוצר פורץ דרך וקמפיין תקשורתי מעורר באזז. הפיצוח האסטרטגי: מיקוד בקהל קונספטואלי של הורים מנוסים, הסטת הפוקוס ממסרים פונקציונליים ולקיחת בעלות על גישה של הורות נינוחה, בריאה, מציאותית ושאפשר להתייחס אליה בהומור. הפיצוח התקשורתי: טיטולים פרימיום – הניסיון עושה את ההבדל. היישום: חדשנות מוצרית: מהדורה מוגבלת של חיתולים מאוירים – כאלו שהורים מנוסים הופכים למשחק ברגע. חדשנות תקשורתית: התוכן (הדיגיטלי) שעושה את ההבדל – יצרנו בעמוד הפייסבוק של המותג תוכן איכותי, מבדר, מעולמם של הורים מנוסים. עלינו בפיקים קטנים לאורך השנה.  והתוצאות? לא רק שמנענו ירידה בנתחי השוק, אלא הפכנו להיות המותג הצומח ביותר בקטגורית החיתולים בשנת 2016! בנוסף הגדלנו את נתחי השוק, חיזקנו את נאמנות הלקוחות וזכינו באהדת הקהל!

צאלה קוסטיקה, מנהלת תחום טיטולים, מגבונים ו- child care ליאור כסיף, מנהלת מותג טיטולים, מגבונים ו- child care יפית מנטין, סמנכ
צאלה קוסטיקה, מנהלת תחום טיטולים, מגבונים ו- child care ליאור כסיף, מנהלת מותג טיטולים, מגבונים ו- child care יפית מנטין, סמנכ"ל שיווק personal care