

המשפחתיזם של ניקול סוחף את הבתים בישראל ו(לא) משאיר אבק למתחרים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: ניקול, הורדת מצגת
האמת היא, שבכל משפחה יש אחד או אחת כאלו. אדם אחד, מתוסכל ועייף, שרוב מטלות הבית נופלות עליו. אם לא הבנת על מי דיברנו, את.ה כנראה חלק מהבעיה ומשתייך.ת לאלו שמתעלמים באלגנטיות מכתמים על הרצפה, מתחמקים במומחיות משקית הזבל ליד הדלת או נותנים לכלים להיערם בכיור עד התקרה. לא עוד! כשברקע הקורונה ומתחרה דומיננטי במיוחד, בקטגוריה עם שיעורי מעורבות ונאמנות נמוכים במיוחד, בניקול החליטו להשיק סיפור חדש למותג, שיעניק משמעות עמוקה להבטחה ארוכת השנים ל”פתרונות חכמים שחוסכים זמן ומאמץ”. כך, הוחלט לזעוק את זעקתם של כל אותם מתוסכלים ולקרוא ל”משפחתיזם”: שוויון בעבודות הבית במשפחה. כי כשכל-כך מהיר ופשוט לנקות עם ניקול, נגמרו התירוצים. אבל כיאה לנושא כה טעון ורגיש, המותג לא מסתפק בקמפיין סטנדרטי ומייצר את הסערה המושלמת: מחאת רשת מתוזמרת היטב, שעולה לאוויר במקביל לקמפיין המשפחתיזם של ניקול. התוצאה? כובשים בסערה את המקום הראשון בקטגוריה עם הכפלה של TOM ועלייה חדה בנתח השוק והוכחה ניצחת כי מותג שיודע לבחור קרבות שנוגעים בחיי הצרכנים, מנצח גם את הקרב על עגלת הקניות והלב שלהם. רק אם אפשר, לפני שתצללו לקייס שמספר בדיוק איך עשינו זאת, תעבירו רגע מטלית על השולחן. המשרתים בחופש…
![]() |
![]() |
![]() |
לילך כהן-שולומון, סמנכ"ל שיווק קימברלי קלארק | ענת בללי, מנהלת שיווק HHC קימברלי קלארק | חן מור, מנהלת מותג ניקול קימברלי קלארק |