

המשביר בתזכורת מטלטלת וחשובה ליום האישה שהכפילה את התרומות לעמותת ל.א לאלימות נגד נשים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: MASHBIR, הורדת מצגת
מול זינוק של כ-300% בפניות למוקדי סיוע לנפגעות אלימות בתוך המשפחה והכפלת מקרי הרצח של נשים בידי בני זוגן – במשביר, כרשת קמעונאית עם רוב נשי של כ-70% מנהלות ועובדות, מתקבלת החלטה שלא לעמוד מהצד מול המצב הקשה. במהלך אמיץ שמטרתו יצירת זעזוע, העלאת מודעות וגיוס תרומות, הרשת מסמנת את יום האישה 2021 כהזדמנות להסיט את השיחה מחגיגה קמעונאית של פרחים ומתנות – לשיחה כואבת על האמת העגומה; טיקטים שנתלים על מוצרים תמימים למראה ומזכירים לכולנו כי מציאות חייהן של נשים רבות שונה ממה שיכלו לדמיין – וכי גם מערוך, נעל או חגורה יכולים להפוך לכלי נשק קטלני. המהלך הפרובוקטיבי מצליח לעורר סערה ולהפוך את יום האישה ליום שכולו שיחה על אלימות נגד נשים. ולא רק שיחה, אלא גם מעשים: עם הכפלת התרומות לעמותת “ל.א. לאלימות נגד נשים” והוכחה לכך שנקיטת עמדה לא מגיעה על חשבון התוצאות העסקיות, כשגם הכניסות לסניף ומכירות הרשת מזנקים סביב המהלך החשוב.
![]() |
![]() |
![]() |
רמי שביט - בעלים ומנכ"ל | סיגל כהן – מנהלת שיווק | שירלי פאר יגרמן - משנה למנכ"ל |