המרכיב הסודי: אמון. איך מזרחי טפחות הפך לבנק המועדף בישראל, ומבנק בינוני בגודלו לאחד מה-TOP3

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: בנק מזרחי טפחות, הורדת מצגת

בשנת 2015, בזמן שהשיח בקטגוריית הבנקאות – ואולי בעולם העסקי כולו – התמקד ב”מובילות דיגיטלית”, מזרחי טפחות, שאינו נופל בשירותים הדיגיטליים שלו מהמתחרים, החליט לנקוט במהלך הפוך.
ידענו כי 87% מהישראלים מאמינים כי גם בעידן הדיגיטלי, כל לקוח בנק חייב גורם אנושי לפנות אליו, והם אינם מוכנים לוותר על בנקאי אישי וזמין. אבל יותר מכך – ראינו את הכאב של הצרכנים אשר נתקלים ב”חומה דיגיטלית” של הבנקים האחרים. והחלטנו להציב לעצמנו כמטרה – להעניק את חווית השירות הבנקאי הטובה בישראל, וכתוצאה מכך להפוך את בנק מזרחי טפחות למותג המועדף ביותר בקטגוריה ולהפוך מבנק בינוני – לבנק השלישי בגודלו בישראל.
שילוב של אמת מוצרית עוצמתית – שביעות הרצון הגבוהה של לקוחות מזרחי טפחות מהשירות שהם מקבלים על ידי הבנקאים שלהם, וההבטחה כי תמיד יהיה ללקוחותינו בנקאי בבנק, ביחד עם אסטרטגיה תקשורתית לעומתית, עקבית ובועטת, הובילו את מזרחי טפחות משנה לשנה הן לצמיחה תדמיתית והן לצמיחה עסקית. אסטרטגיה זו לא רק הובילה את מזרחי טפחות להוביל בפער משמעותי על פני הבנקים האחרים כבנק המעניק את היחס האנושי והאישי הטוב ביותר, אלא אף בתפיסת השירות הדיגיטלי, אשר צמחה גם היא.
בזכות אסטרטגיה רב שנתית זו,  מזרחי טפחות השיג גידול מדהים של 25% בנתח השוק, וזכה לתואר הבנק הצומח ביותר בישראל בחמש השנים האחרונות. כיום מזרחי טפחות הינו הבנק השלישי בגודלו בישראל והבנק המועדף ביותר על הישראלים.

דינה נבות, סמנכ משה לארי, מנכ עינת הלפמן, מנהלת פרסום
דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות משה לארי, מנכ"ל החברה עינת הלפמן, מנהלת פרסום