התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

המציאות דופקת בדלת: בשיאן של מהומות מבצע שומר החומות, ראשי לאומי הובילו מהלך חברתי אמיץ היישר מהמטה בלוד – והצליחו להגיע אפילו עד בית הנשיא!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: בנק לאומי, הורדת מצגת

הקייס הזה לא היה אמור להיכתב. הוא לא תוכנן בגאנט השיווקי, ולא נועד להשיג יעדי מכירות או תדמית. הקייס הזה היה חייב להיכתב. הוא נולד על רקע משבר מהחמורים שידעה מדינת ישראל והוא מהווה דוגמא חיה לתפקיד ולאחריות שיש למותגים בחברה שבה הם מתקיימים.

מאי 2021, ימי מבצע ‘שומר חומות’. על רקע עוד סבב של מתיחות ביטחונית, פורצות פרעות אלימות בין אזרחים יהודים וערבים בערים המעורבות. באותה נקודת זמן נדמה היה שחברה הישראלית ניצבת בפני קרע שאולי לא ניתן יהיה לאחותו.

לוד, מטה בנק לאומי. מנהלי לאומי מבינים שעליהם לנקוט עמדה. בתוך לוד הבוערת שוכן מטה לאומי, ובו עובדים יום יום בצמידות שני מנהלים בכירים: יו”ר קבוצת לאומי, סאמר חאג’ יחיא, ומנכ”ל בנק לאומי, חנן פרידמן. מנהלים יחד את הבנק הגדול במדינה.

בצעד שכולו מנהיגות ואחריות חברתית, ניצבים בפני מצלמות כשבפיהם מסר חוצה מגזר, דת ולאום: “בואו נחשוב על הילדים שלנו, העתיד שלנו”. ללא פרזנטורים, ללא סיסמאות פרסומיות, מדגימים דו-קיום הלכה למעשה, בשפת אמם ובמילותיהם.

המסר של מנהלי הבנק הביא למסך הטלוויזיה אלטרנטיבה, כזו שנגעה בלבבות וסייעה בהפחתת הלהבות. הגיע לכל בית שני בישראל, זכה לאלפי תגובות ושיתופים – ואפילו נשיא המדינה דאז, ראובן ריבלין, שיתף והצטרף לחזית המאבק על האחדות ודו הקיום בישראל של בנק לאומי.

מיטל שירן הראל ראש מערך השיווק בלאומי נאור דהן וייסמן ראש ענף תוכן בבנק לאומי שרון לוי ראש אגף פרסום בבנק לאומי
מיטל שירן הראל ראש מערך השיווק בלאומי נאור דהן וייסמן ראש ענף תוכן בבנק לאומי שרון לוי ראש אגף פרסום בבנק לאומי