

המפגש הכי חם בעיר
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: מזרחי טפחות, הורדת מצגת
רקע
במהלך השנים האחרונות בנינו במזרחי טפחות נכסים משמעותיים עבור המותג. בעבודה שיווקית נכונה, עקבית ומאומצת הצלחנו לייצר מותג אהוד ומוערך בקרב לקוחות כל הבנקים, יצרנו מובילות תפישתית, תפישה של בנק שונה המעניק שירות ברמה אחרת מזו הקיימת בקטגוריה. לאור ההישגים המרשימים עלתה השאלה המתבקשת – כיצד ניתן לייצר את קפיצת המדרגה הבאה ולהמשיך בתנופת הצמיחה? מהי הבשורה הבאה שנוכל להביא לענף הבנקאות וללקוחות שלנו?
אסטרטגיית ה”שמחה” הינה שילוב של הרצון להתקדם, לצד ההבנה שכשהבנקאים שלנו שמחים, הם יוצרים אווירה טובה בסניף והלקוחות מרגישים את זה.
המהלך השיווקי – עסקי
שלב א’
קמפיין ההשקה – הצפת השמחה באמצעות משאל עם – האם אתם מלנכוליים או על הגג?
שימוש בפרזנטר הקבוע והאהוב – דביק בנדק, לצד פרזנטור חדש ומלנכולי במיוחד – ארקדי דוכין.
שלב ב’
לאחר שכ-60,000 אנשים לקחו חלק במשאל העם שלנו, חשפנו את אסטרטגיית השמחה של הבנק, שמאמינה שלכל אחד מגיע לשמוח גם בחיים וגם בבנק שלו. בנוסף, הצענו את חבילת “שמח שעברתי” ללקוחות חדשים, כדי להפוך את חווית מעבר הבנק לפשוטה, נוחה והכי חשוב – משמחת.
תוצאות
למרות האתגר הגדול לפניו ניצבנו, ההצלחה ביעדים הייתה חד משמעית.
יעדים עסקיים – בגזרת ההזדמנויות ובגזרת פתיחת החשבונות – עמדנו ביעדים שהוצבו.
יעדים תדמיתיים – גרמנו ליותר משליש מהישראלים להאמין שכן, בנק יכול לשמח את לקוחותיו.
כמחצית מהישראלים אף מאמינים שמזרחי טפחות רוצה לשמח את לקוחותיו.
![]() |
![]() |
|
אלדד פרשר, מנכ"ל הבנק | דינה נבות, סמנכ"ל שיווק |