

המותג הצומח ביותר בישראל מתרחב לקטגוריית החטיפים, עושה מהפכה ומגיע למחזור של 17 מיליון ₪ בשנה!
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: חטיף Fitness, הורדת מצגת
המותג Fitness הוא בין מותגי העל הראשונים שעשו מהפכה בהרגלי הצריכה של הצרכניות והצרכנים בישראל. הוא המותג הראשון שהביא את מהפכת הבריאות לקטגוריות בהן בריאות ותזונה לא היו בראש סדר העדיפויות, ולכן הן הדירו לא מעט צרכניות מאותן קטגוריות. Fitness הביא לצרכניות הבריאות אלטרנטיבה שמספקת משוואה מושלמת בין תזונה וחוויה – מוצר מאוזן ברמה הערכים התזונתיים מצד אחד, ומלא בטעם וחוויתי מהצד השני. וכך, צרכניות הבריאות מצאו אלטרנטיבה מצוינת בקטגוריות כמו: דגני בוקר, חטיפים מתוקים, קרקרים ועוד קטגוריות שהיו עד כה מחוץ לתחום. בשנת 2020 אחרי ש- Fitness הצליח לבנות את מעמדו כמותג על עם קהילה אדוקה של צרכניות הוא ניגש למשימה הקשה ביותר עד כדי בלתי אפשרית: לספק אלטרנטיבה גם בקטגוריית החטיפים המלוחים, משימה שעד כה לא הצליח בה שום מותג wellness. Fitness הצליח ליצור מוצר שעמד בכל הדרישות הסנסוריות של הצרכניות. עם זאת, בכדי לשבור תפיסות בנוגע לחטיפי wellness, הוא הבין שדרוש מהלך עם “הפרעה”. לכן, החליט Fitness, עם המון ביטחון וחוצפה למקם את עצמו בליבת קטגוריית החטיפים המלוחים האייקונים, על המדף בין הבמבה לביסלי ולא להישאר בחברת החטיפים המלוחים הבריאים. במהלך צ’אלנג’רי הצליח Fitness לעשות חשק לצרכני הבריאות וגם לצרכני החטיפים, ולהגיע לשיעורי התנסות גבוהים ולנתח השוק הגבוה ביותר בסגמנט החטיפים המלוחים הבריאותיים, והכול בפחות משנה!
![]() |
![]() |
![]() |
אלה המר - מנהלת מותג פיטנס | גלית מילוא - מנכ"לית חטיבת דגני בוקר נסטלה | עינת מוסקוביץ - מנהלת פעילות חטיפים |