המותג הפרטי של שופרסל: שופרסל משנה הרגלי צריכה וגומלת את עם ישראל ממותגים

משרד פרסום: גיתם BBDO, חברה: שופרסל, הורדת מצגת

רקע

בשנה וחצי האחרונות שופרסל מובילה את אחת ממהפכות הצרכנות החשובות בישראל– מהפיכת המותג הפרטי.

מה שהחל ב- 2006 כמהלך טקטי מוגבל הפך ב-2015 למהלך אסטרטגי- המותג הפרטי עבר לפוקוס השיווקי והתקשורתי של שופרסל במטרה:

–          לסייע לצרכן הישראלי החדש להוזיל את סל המזון.

–          להפוך מותג שופרסל למנוע צמיחה ונכס תדמיתי התורם לשיפור תדמית הרשת בנושא המחירים.

 

תיאור המהלך

ב-2015 מותג שופרסל “קפץ מדרגה” – מקטגוריות מוצר בסיסיות בלבד לקטגוריות מאתגרות בהן הרגישות לאיכות גבוהה, וקיימת נאמנות למותגים המובילים. השקנו חלב וגבינות, בשר טרי, חטיפים ועוד, והגדלנו משמעותית את מגוון מוצרי מותג שופרסל.
הכול, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות וטעם, ומחיר נמוך ב- 15%-30%  מהמותג המוביל בקטגוריה.
בנוסף, חינוך השוק –  תקשור מאסיבי של כל השקה סייע לשנות הרגלי צריכה, ולגרום לצרכן הישראלי להבין שמוצרי המותג הפרטי של שופרסל מציעים;
אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף.

תוצאות

ב- 2015 השגנו גידול מרשים של 41% במכירות מוצרי מותג שופרסל.
נתח המכירות של המותג הפרטי מכלל המכירות של שופרסל גדל ל-15%.

שופרסל רשמה הישג דרמטי בשיפור תדמיתה כרשת הפועלת להורדת יוקר המחיה בישראל:
74% מהציבור הסכימו כי המותג הפרטי מוזיל משמעותית את סל הקניות

64% הסכימו כי באמצעות המותג הפרטי, שופרסל תורמת תרומה משמעותית למאמץ להורדת יוקר המחייה בישראל

רונן בר שלום, מנהל אגף השיווק, שופרסל איציק אברכהן – מנכ אורי קילשטיין - סמנכ
רונן בר שלום, מנהל אגף השיווק, שופרסל איציק אברכהן – מנכ"ל שופרסל אורי קילשטיין - סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל