המהפך של תדיראן: ממותג ישראלי למותג לייף סטייל ששולט במזג האוויר

משרד פרסום: בורודה קפלן, פרה כחולה, חברה: תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה, הורדת מצגת

שוק המזגנים הוא אוקיינוס אדום מזה שנים . השוק מנוהל בעיקרו על ידי 3 מותגים : תדיראן , אלקטרה וטורנדו.
במשך שנים השיח בקטגוריה היה זהה לכל החברות והיה בעיקר שיח מוצרי. שלושת השחקנים ניסו ליצור מצב של
עליונות מוצרים זאת באמצעות העצמת תכונות מוצריות כגון: WIFI ,חסכון, שקט ועוד. אם זה לא מספיק, בשנים
האחרונות החלו להיכנס לשוק עוד מותגי בייסיק: מותגי ‘מדבקה’ הנחותים באיכותם והציעו לצרכן מחירים זולים יותר .
תדיראן הוא מוצר מצוין ו לא במקרה הוא המזגן המוערך ואהוב הן בקרב המתקינים והן בקרב הצרכנים. עם זאת, ברמת
המותג החל תדיראן לאבד את המובילות במוחו של הצרכן . בשנת 2018 הגיעה תדיראן להחלטה ל שנות את מערכת
ההפעלה המותגית והשיווקית: במקום להמשיך ולדבר על חדשנות מוצרית, יבנה מותג גלובלי שמתחבר לפנטזיה
האולטימטיבית של כולנו: הרצון והיכולת לשלוט במזג האוויר. לשם כך , גייסה תדיראן כפרזנטור את השחקן ההוליווד י
מורגן פרימן. הקמפיין הציג בצורה משעשעת את הסיפור של מורגן פרימן. אדם פשוט שכולם חושבים שהוא אלוהים.
מורגן מסביר לצופה שהוא ממש לא אלוהים, חוץ מהבית, שם הוא יכול לשלוט במזג האוויר. המסר המרכזי שליווה את
המיצוב החדש: “תדיראן. שולטים במזג האוויר”. המהפך המותגי של תדיראן הוכיח את עצמו: תדיראן חזר אחר י שנים
להיות המותג החזק והמוביל בקטגוריה בכל המדדים השיווקיים והצרכניים