המֶהההפכה של Yellow: האפליקציה שפרצה את גבולות הנוחות בעידן הדיגיטלי

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת פז, הורדת מצגת

המתכון להצלחה פורצת דרך: מזהים צורך ברור של הצרכן, תופרים לו מענה מדויק – ויוצרים הרגל.

זה סיפור על פיצוח הארנק הדיגיטלי, זירה שלא מעט שחקנים דיגיטליים ופיננסים מתמודדים עליה. בעזרת אפליקציית תשלום ותדלוק פיצחו ב-Yellow איך הופכים צרכן מזדמן ללקוח מזוהה ונאמן באמצעות DATA. Yellow, שמאז ומתמיד המציאה מחדש פעם אחר פעם את ערך הנוחות על הדרך עשו זאת שוב – והציעו פתרון מושלם שהופך את החיים להרבה יותר נוחים.

עם האפליקציה החדשה של YELLOW לא צריך יותר ארנק ולא כרטיס אשראי במתחם תחנת הדלק. התדלוק והתשלום מתבצעים מהנייד במהירות ובנוחות – ועל הדרך גם צוברים כסף.

כך, המציאו מחדש ב-Yellow את הצעת הערך שלהם, נוחות על הדרך, בצורה שפוגשת את הצרכנים באופן יומיומי. התוצאות? האפליקציה הפכה תוך זמן קצר ללהיט עם כרבע מיליון הורדות – ושלא כדרכן של אפליקציות רבות הצליחה להראות שימושים בהיקף נרחב עם מעל 620 אלף עסקאות תוך חודשים ספורים!

נשברו כל שיאי ההעדפה והתדמית של Yellow כמותג המוביל, החדשני, המתקדם והמשתלם ביותר בקטגוריה – בשורה הראשונה של זירת התשלומים מהמובייל.

ההצלחה של Yellow זכתה בהכרה גם מצד איגוד השיווק, כשהאפליקציה קוטפת את פרס “ההשקה המנצחת” ומזכה את מנהלת השיווק של קבוצת פז בתואר “אשת השיווק של החודש”!

יורם אייל - סמנכ דנה פולק אולשר - מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה - קבוצת פז אפרת כהן - מנהלת שיווק yellow - קבוצת פז
יורם אייל - סמנכ"ל קמעונאות - קבוצת פז דנה פולק אולשר - מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה - קבוצת פז אפרת כהן - מנהלת שיווק yellow - קבוצת פז