הכסף כבר לא שוכב על הרצפה: PEPPER INVEST מורידה את סף הכניסה לשוק ההון, ומשנה את חוקי המשחק!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Pepper, הורדת מצגת

ב-2020 ו-2021 נדמה שכולם מדברים על השקעות. קבוצות פייסבוק פרחו, סרטונים הפכו לוויראליים ומילים כמו Robinhood וקריפטו הפכו לנפוצים בשיחות סלון. אך במבחן המציאות, מרבית הישראלים אינם מתקדמים משלב הדיבורים: 57% מהישראלים לא משקיעים בכלל. בקרב קהל הליבה של PEPPER –Family Builders, הנתון מזנק ל-65% שאינם משקיעים. למעשה; בניתוח פרופיל המשקיע הממוצע זיהינו שהוא עדיין עונה על סטראוטיפ קלישאתי: גבר מבוגר ואקדמאי מאזור השרון.  PEPPER, פועל בסביבת תחרות גוברת, ומאוים במיוחד מול לקוחות הליבה – PEPPER מזהים הזדמנות לחזק את תפקידם בחייהם: להיות Democratiser בעולם ההשקעות ולפתוח את המועדון הסגור לכולם! 3 חסמי כניסה בולטים עומדים בפני הנמנעים מהשקעות: פחד מהפסד, “אין כסף פנוי” וחוסר הבנה בתחום. כך נולד PEPPER INVEST: מוצר ההשקעות היחיד בשוק שמוריד את חסמי הכניסה לשוק ההון. באמצעות “שברי מניות” מאפשר למשקיעים חדשים להשקיע במניות של החברות המוכרות והמובילות בעולם: החל מ-50 ₪! במוצר השקעות פשוט, ברור ואינטואיטיבי מכל מה שיש לשוק ההון להציע. לצידו, תפקיד מותגי חדש שובר את החסם הרגשי ועוזר ללקוחות “פשוט להבין בכסף”. עם קמפיין השקה מדויק ומוצר מנצח הצלחנו לפתוח את המועדון הסגור של ההשקעות ולהכניס עשרות אלפי משקיעים חדשים לשוק ההון: משקיעים שמבינים שלא צריך חליפה או בית בשרון, מספיק 50₪, ואת השותף הבנקאי הנכון.

אורי נתן מנכ בן רובינו סמנכ מיטל שירן הראל ראש מערך השיווק בלאומי
אורי נתן מנכ"ל PEPPER בן רובינו סמנכ"ל שיווק PEPPER מיטל שירן הראל ראש מערך השיווק בלאומי