הילדים של קסטרו – אהבה ממבט ראשון

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: קסטרו, הורדת מצגת

הילדים של קסטרו – אהבה ממבט ראשון

לאורך שנים, ועד לכניסת קסטרו לשוק בגדי הילדים, השוק התנהל במעיין סטטוס קוו, כאשר בפני הצרכן ניצבו שתי אופציות דיכוטומיות לרכישת בגדי ילדים – רכישת בגדי ילדים אפנתיים ומעוצבים אך יקרים, אופציה שנייה, בגדי ילדים מקטגוריית הבייסיק במחיר נמוך יחסית, ללא קו עיצובי מיוחד. בקסטרו הבינו את הצורך שעלה מהצרכנים – ביקוש לבגדי ילדים מעוצבים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים, ביקוש שאין לו כרגע מענה בשוק הישראלי ומהווה הזדמנות עבור המותג.
הקונספט שגובש להשקת קו בגדי הילדים הוא עולם הדמיון של הילדים, עולם כובש ומקסים שמעניק להורים ערך מוסף רגשי, ייחודי וחזק.

מההשקה ועד היום, התקשורת השיווקית הורכבה מארבעה עקרונות עקביים: הילדים במרכז, שיר קצבי שילדים והורים יכולים להתחבר אליו, אנימציה של דמויות מצוירות וכמובן הבגדים האופנתיים. את התוצאות העסקיות והתדמיתיות הפנומנלית ניתן היה לראות כבר מרגע ההשקה. מכירות מותג הילדים של קסטרו עולות מעונה לעונה בקצב דו ספרתי, המודעות למותג כמעט מקסימלית, כל אמא שלישית נוהגת לרכוש לילדיה בגדים ברשת וקסטרו הצליח לפלס דרכו ולהפוך למותג השני בבחירת הילדים.