התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

היום בו שזאם התחרשה (The Day Shazam Went Deaf)

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: ארגון הבריאות העולמי (WHO), הורדת מצגת

מיליארד צעירים ברחבי העולם נמצאים בסכנה של פגיעה בשמיעה כתוצאה מהקשבה למוסיקה רועשת, והם אפילו לא מודעים לזה. אז איך מזהירים אותם בפני משהו שהם כל כך אוהבים? פוגשים אותם באחת מאפליקציות המוסיקה הפופולריות ביותר בעולם – שזאם.

 

שזאם היא האוזן הגדולה בעולם, אבל בשלישי במרץ, גרמנו לה לסבול מבעיות שמיעה. לרגל יום בריאות האוזן הבינלאומי “חיבלנו” באפליקציה על ידי הוספת מסר מפתיע במסך הזיהוי:

במקום ה-Listening… הקבוע, הופיע המסר Listening, But hardly hearing. במסך התוצאה, הופיעה הודעה נוקבת המזהירה מפני הסכנה בשמיעת מוסיקה בווליום גבוה.

 

כך יצרנו חיבור ייחודי בין אפליקציית שזאם ובין ארגון הבריאות העולמי כדי להפנות תשומת לב לבעיה בריאותית עולמית. הפתרון הפך לקמפיין הישראלי שזכה בהכי הרבה פרסים בינלאומיים ב-2015 וכן זכה לחשיפה בקרב חובבי מוזיקה בכל רחבי העולם במשך יממה אחת ללא כל עלות;  

תוך 24 שעות הגענו לחשיפה של 7 מיליון משתמשים, ואתר ארגון הבריאות העולמי קיבל חשיפה של 450% יותר משנה שעברה. ובעיקר, יותר אנשים שלא רצו לשמוע על בעיות שמיעה התחילו להקשיב.

לורה קמינסקי - Communications Officer
לורה קמינסקי - Communications Officer