הטרנספורמציה של אמדוקס בעולם שוק העבודה: איך שינינו את המיצוב של אמדוקס מחברה כבדה ואפורה לחברה צעירה וצבעונית ש- making it amazing

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Amdocs, הורדת מצגת

אמדוקס מחלוצות ההייטק הישראלי נהנתה באופן מסורתי ממוניטין חיובי ומהיותה חברה טכנולוגית מובילה. בעשור האחרון המגמה השתנתה וענף ההייטק צמח במהרה. אמדוקס, שחרטה על דגלה שהיא “always deliver”, איבדה יתרון מיצוב בנוף הסטארטאפיסטי הבועט. אמדוקס הבינה שעליה לשנות את התפיסה מבפנים החוצה וכי המיצוב ההיסטורי שלה של ‘לעמוד בקצב’ אינו מתרגם את העשייה המדהימה ואת התפקיד שלה ביצירת חיבורים וחוויות דיגיטליות.

האסטרטגיה: From ‘Always Deliver’ To ‘Make it Amazing’

המהלך: עבודה ב- 2 צירים יחד: ציר ראשון פנים ארגוני אל מול העובדים עם תכנית נגיעות של 3 שנים עם 5 שלבים ל- 30,000 עובדים, ובציר השני העברת הסיפור החדש ע”י חוויה מדהימה: בנינו שפה חדשה וצעירה וחברנו לנגה ארז לכתיבת שיר וקליפ ברמה בינלאומית, ולראשונה בישראל! התפרצנו לברייק זהב של 2:16 דקות ו”שברנו” את רצף הפרסומות בשביל קליפ מדהים עם אמירה מתגית גדולה, ללא פנייה פרסומית ישירה. בנוסף, צבענו את כל המדינה עם פריסת שלטים בולטת לצד מהלך משפיענים בטיקטוק.

תוצאות: הצלחה מסחררת מעבר לכל הציפיות והיעדים: גידול של 250% בהגשת קו”ח, עלייה דרמטית בהעדפה של אמדוקס כמקום עבודה, מקום ראשון במדד הפרסומות של YouTube ו-ynet, אלפי עובדים ששיתפו את המהלך, מעל 12 מיליון צפיות ב- YouTube, זכייה במיתוג מעסיק בתחרות ‘Israel Brand Award’ וכניסה ל- Shortlist בפסטיבל הבינלאומי CannesLions.

איתי גדות Head of Amdocs גיל רוזן CMO הילית פישמן VP Marketing
איתי גדות Head of Amdocs גיל רוזן CMO הילית פישמן VP Marketing