

הטירוף של כרמי גת: מכירות של 1.2 מיליארד ₪ בשלושה שבועות!!
משרד פרסום: גיתם BBDO, חברה: גינדי החזקות, הורדת מצגת
שנת 2014 הייתה השנה הדרמטית ביותר ששוק הנדל”ן בישראל ידע מעודו.
הסיבה המרכזית – ההמתנה לרפורמת ‘מע”מ אפס’ שגרמה למרבית השוק לשבת על הגדר, ולהמתין לכניסתה לתוקפה.
בתוך כך, חברת גינדי החזקות מזהה הזדמנות יוצאת דופן, עם חתימת המדינה על הסכם-גג לשכונה חדשה בעיר קרית-גת – ‘כרמי-גת’.
גינדי החזקות לוקחת על עצמה סיכון אדיר – פרויקט בהיקף יוצא דופן של 1,133 דירות,
באזור שע”פ תפיסות שעלו במחקרים סובל מתדמיות קשות ביותר, ועדיין ההבנה היא שדווקא בגלל מצב השוק,
יש פה הזדמנות יוצאת דופן לצאת במהלך אמיץ באמת. האתגר היה להצליח ולמכור כ-45% מכלל הדירות בשלב ראשון.
באמצעות סדרה של מהלכים במספר ערוצי שיווק יצרנו מציאות חדשה של נהירה המונית, בה כרמי-גת היא הסחורה הכי חמה בעיר.
יצאנו בקמפיין ארצי בהיקף חסר תקדים, ובמהלך אמיץ במיוחד חייבנו אנשים לשלם עבור פגישה עם נציגי המכירות שלנו.
השילוב שבין הקמפיין העוצמתי עם הנופך הלאומי, יצירת תחושת העדר, ומנופי הלחץ באתר הרישום,
ויצירת חווית מבקר שאין שנייה לה במרכזי המכירות שלנו – ניפצו את כל היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הקמפיין.
בתוך שלושה שבועות מן ההשקה מכרנו את כל 1,133 הדירות של הפרויקט, ויצרנו מחזור מכירות של 1.2 מיליארד ש”ח
קמפיין כרמי גת הביא את העשייה שלנו לשיאים חדשים
![]() |
![]() |
|
צחי לוי, סמנכ"ל שיווק, גינדי החזקות | קרן בכר-אמיתי, סמנכ"ל לקוחות, גיתם BBDO |