החשיפה הבלעדית של לאומית – המותג היחיד שהעז לחשוף את דירוגי הלקוחות

משרד פרסום: לאומית, חברה: לאומית שירותי בריאות, הורדת מצגת

החשיפה הבלעדית של לאומית!
המותג היחיד שהעז לחשוף את דירוגי הלקוחות
בעולם בו 88% מהצרכנים מסתמכים בעיקר על חוות דעת והמלצות ברשת, הבינה לאומית שירותי בריאות שיש צורך בפניה שונה אל הצרכן החדש!

ב-2015 לקחה לאומית את אסטרטגית “לנו זה אכפת” צעד קדימה והשיקה מהפכה בשוק הבריאות – מהפכת השקיפות, במסגרתה הושק לראשונה אתר ייעודי המפרסם את ציוני שביעות הרצון של למעלה מ-18 אלף לקוחותיה.
כל גולש נחשף לציון האמיתי שקיבל כל סניף ובשירותים השונים, כפי שדירגו אותם הלקוחות לאחר שחוו את השירות. כך הציגה לאומית את דעתם האמיתית של לקוחותיה על השירות, מה שמסייע לחיזק הביצועים הרצויים ולשפר את הלקוי.

המהלך כלל קמפיין פרסומי נרחב לצד פעילות פנים ארגונית, תוך שימוש חכם ויעיל במגוון רחב של ערוצי מדיה.
שר הבריאות יעקב ליצמן ציין כי מהפכת השקיפות היא “מורה דרך לאיך צריכה להתנהל קופת חולים” וגם הציבור והמתחרים לא נותרו אדישים: עשרות אלפי כניסות לאתר השקיפות נרשמו כבר בחודש הראשון, המתחרים הגיבו מנגד עם מסר של “שביעות רצון הלקוחות”,
מעמדה התדמיתי של לאומית עלה באופן משמעותי במחקרים בכל הפרמטרים הרלוונטיים והכי חשוב- לאומית רשמה גידול משמעותי בגיוס לקוחות.
התוצאות חשפו כי מהלך השקיפות של לאומית נתן מענה אמיתי לצורך של לקוחות בקטגורית ואף זכה בפרס “ההשקה המנצחת” מטעם איגוד השיווק הישראלי.

אריאל כהן, מנהל אגף שיווק
אריאל כהן, מנהל אגף שיווק