

ביסלי מציג: ההשקה הכי אפקטיבית של 2015: תקציב קטן והישגים גדולים
משרד פרסום: McCANN Valley, חברה: אסם, הורדת מצגת
הרקע: ביסלי הומצא בשנות ה-70 כחטיף המלוח הראשון בישראל, ומוביל משך שנים בעשרת החטיפים הנמכרים בארץ! בסוף שנת 2014 ביסלי ניצב בין הפטיש לסדן. הפטיש: אוקיינוס אדום בזירת החטיפים: שוק החטיפים רווי במתחרים הנאבקים על ליבו של הצרכן. הסדן: ביסלי מתמודד עם סוג חדש של צרכנים צעירים – דור ה Z. צרכנים שכבר לא נאמנים בצורה עיוורת למותגים באשר הם ואף מביעים אנטגוניזם כלפיהם. על אף המציאות הנתונה הבאנו לפריצת דרך במכירות ובמעמד המותג וכל זאת בתקציב מועט ובדיגיטל בלבד.
המהלך: בלב המהלך עמדה תובנה אסטרטגית שתורגמה למוצר פורץ דרך וקמפיין תקשורתי מעורר באזז. התובנה: בני נוער מחפשים אתגרים ומבקשים לבחון את הגבולות. הפיצוח המוצרי: ביסלי עם שקית תבלין חריף שמאפשרת לשלוט בחריפות ובכך למתוח ולבחון את הגבולות. הפיצוח התקשורתי: חיבור לאושיית הרשת – גדי וילצ’רסקי – אושיה שמתאימה במדויק לקהל בני הנוער, למדיום (הדיגיטלי) ולערכי המותג.
התוצאות: מהלך השקת ביסלי אקסטרים עשה את הבלתי ייאמן- בתקציב מועט ובדיגיטל בלבד, הקמפיין הפך ויראלי ברשת (31,000 כניסות למיניסייט, 800K צפיות בסרטונים), המוצר התקבל באהבה, נתחי השוק זינקו (31% עלייה בנתחי השוק), והאהדה למותג בקרב הקהל גברה (עלייה בפרמטרים החשובים בקטגוריה) – חיזקנו את האחיזה בבני הנוער!
נתונים אלו ואחרים הביאו לכך שהמהלך זכה בתחרות “Success Story” של פייסבוק העולמי על מעורבות גולשים יוצאת דופן.
![]() |
![]() |
![]() |
ליאת קידר – מנהלת פעילות חטיפים | לירון נמרודי - מנהלת תחום חדשנות ומנועי צמיחה | ליאור עזרי – מנהל מותג |