

הבקבוק שגרם לישראלים לשתות יותר מים
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: מי עדן, הורדת מצגת
כמובילת קטגוריית בקבוקי המים המינרליים, המטרה המרכזית שמי עדן שמה לעצמה היא לייצר גידול כמותי וכספי משמעותי בשוק ששרוי בסטגנציה. לשם כך יצאה מי עדן במהלך “אחד עד אחת”, במהלכו השיקה מוצר חדש ונכנסה לסגמנט בקבוקי 1 הליטר.
במהלך “אחד עד אחת” מי עדן עודדה את הצרכנים לשתות בקבוק 1 ליטר עד השעה אחת בצהריים, ולהצליח כך לעמוד בתצרוכת המים היומית הנדרשת. בכך מי עדן יצקה תוכן ומשמעות למוצר והפכה את בקבוק אחד ליטר ממוצר גנרי למוצר ייחודי בקטגוריה – בקבוק שנותן לצרכן כלי אמיתי להצליח לשתות יותר מים לאורך היום.
המהלך התקשורתי שהתמקד במדיה הדיגיטלית הצליח להגיע ליותר מ-5 מיליון צפיות וסחף גולשים רבים עם פעילות לידרים שצברה כ-2 מיליון חשיפות אורגניות.
מהלך זה איפשר למי עדן לחזק את מובילותה ואת יכולתה לגבות פרמיה בשוק מוטה מחיר, על אף שימוש בתקציב פרסום מצומצם ביחס לתחרות. תוך חודשים ספורים מתחילת המהלך, סגמנט ה-1 ליטר צמח ב-80% ונתח השוק הכספי של מי עדן בסגמנט עמד על 45%. ההשקה היוותה מנוע צמיחה לכלל קטגוריית בקבוקי המים המינרלים שיצאה מהסטגנציה וצמחה ב-9%! מי עדן רשמה גם היא צמיחה של 9% במכירות הכספיות, ביססה את מעמדה כמובילת קטגוריית בקבוקי המים המינרליים, וחיזקה את החיבור לאורח החיים של הצרכן הישראלי.
![]() |
![]() |
![]() |
עופר משולם סמנכ"ל שיווק וקמעונאות | גינת זהבי מנהלת תקשורת שיווקית | אתי קרטן מנהלת שיווק בקמעונאות |