הבלגאן של פאודה: yes משתלטת על המדיה במתקפת סייבר והתקפה קרקעית משולבת!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: yes, הורדת מצגת

32 חודשים חיכו ב-yes לעונה השנייה של פאודה, הסנסציה שעשתה רעש בעולם והפכה אתyes  ליצרנית התוכן המקורי המובילה בישראל. כשמדובר בסדרה שהמציאה מחדש את המתח והאקשן על מסך הטלוויזיה הישראלי, ברור ל-yes ש”עוד הפרעה” לא תספיק. צריך כאן חדשנות מזן אחר. אימפקט רגשי. פחד. כאן נדרשת פצצה חכמה שלוחצת על המיתרים הכואבים של הקיום הישראלי.

 

 yes הבינה שיש לה יהלום-Disruption ב-1600 שנה. השפה הערבית. השפה שמשבשת-רק מעצם נוכחותה במרחב. אז עם אינסוף תעוזה, yes לקחה אותה והפכה את המדיות השקופות ביותר למעניינות ואפקטיביות ביותר: במעברוני המובייל של אתרי החדשות נשתלו אייטמים שנראים בדיוק כמו האייטמים בעברית, רק בערבית! גולשים שנכנסו לאפליקציות ראו בלייב מתקפת סייבר על אתרי חדשות ישראליים.

 

במקביל, yes עלתה במהלך הסתערבות ב-OOH בקמפיין בערבית. בלי מותג, בלי הקשר, בלי תרגום והפכה מדיה פשוטה לאלמנט מערער יציבות, שמשתלט על המרחב, מציף תגובות מורכבות ועושה בלגאן!

 

 yes יצרה קמפיין שעורר בהלה ורעש, העיר פוליטיקאים מנומנמים, הזיז עיתונאים אדישים, העלה למרכז הבמה את הדיון המורכב על מקומה של השפה הערבית בישראל.

 

המהלך השיג earned-media בשווי של פי2.2 מההשקעה, ופוצץ גם את היעדים העסקיים: מודעות בלתי נתפסת של-90% לעונה ה-2 של פאודה, רייטינג חסר תקדים–17.1%, שניצח את כל מפלצות הרייטינג ששודרו באותו יום של זכייניות הברודקאסט!

.

 

 

אורי גל - סמנכל שיווק
אורי גל - סמנכל שיווק