

האקדמיה לביוטריות – יצירת נבחרת דיגיטלית אותנטית של יועצות ושגרירות יופי לסופר-פארם
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: סופר-פארם, הורדת מצגת
סופר-פארם הינה הרשת הקמעונאית המובילה בישראל למכירת מוצרי קוסמטיקה. היא הייתה הראשונה להביא מותגי יוקרה לישראל ואת חוויית השירות הכוללת יועצות יופי ברצפת המכירה. אולם בשנים האחרונות עם התפתחות הערוצים הדיגיטליים, כוחן של יועצות היופי בסניפים הלך ונשחק וכן כוחה של התקשורת המסורתית בתחום מורי הביוטי ירד.
הפלטפורמות הדיגיטליות יצרו משפיעניות חדשות בתחום – יוטיובריות הביוטי (בלוגריות וידאו לתחומי האיפור והטיפוח), אשר מייצרות מגוון רחב של תכני טיפוח ואיפור שעיקרו נמצא ביוטיוב. סופר-פארם חיפשה דרך לקרב אליה את צרכניות הביוטי הצעירות ולתת להן מענה לצורך שלהן בהכוונה והדרכה לקניית מוצרי ביוטי.
במהלך ראשון מסוגו בעולם, השיקה סופר-פארם בשיתוף גוגל את “האקדמיה לביוטריות” אשר הכשירה 20 מתמודדות ומתמודד אחד להיות יוטיובר(יות) ביוטי מובילות בתחומן. המתמודדות עברו במשך חודש מפגשים וסדנאות בנושא איפור, טיפוח, אופנה, עריכת וידאו ועוד, בליווי והדרכה של מיטב אנשי המקצוע בכל התחומים. בסיום האקדמיה הוכרזו שתי זוכות כביוטריות הבאות של ישראל. סרטוני האקדמיה זכו למעל 1.4 מיליון צפיות!!!
המהלך זכה להצלחה אדירה בקרב חובבות הביוטי הישראליות והכי חשוב סופר-פארם יצרה לעצמה נבחרת שלמה של משפיעניות בדיגיטל – הדור החדש והאותנטי של יועצות ושגרירות היופי של סופר-פארם!
![]() |
![]() |
![]() |
גלי ברגר - דוברת | עופר לוי - סמנכ"ל שיווק | שי ונגוש - מנהלת תקשורת שיווקית |