

האגיס 6 בום- לוקחים את הלקוח יד ביד, שלב שלב, עד הבום!
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק, הורדת מצגת
שנים רבות התאפיינה קטגורית החיתולים במיעוט מתחרים ומעורבות גבוהה של הצרכנים, אך כניסתם של מתחרים רבים שינתה את השיח הפרסומי ואת השיח בנקודת המכירה. בפני האגיס, מוביל שוק החיתולים, ניצבו שני אתגרים מרכזיים:
אתגר מסחרי: שימור המובילות בקטגוריה
אתגר תקשורתי: יצירת שיחה אמיתית עם הצרכן שתהיה מבודלת, בולטת ורלוונטית
“האגיס 6 בום!” הינה תכנית נאמנות פרסונאלית ראשונה מסוגה אשר מעניקה להורים תמריץ לבחור בהאגיס פעם אחר פעם. בלב המהלך עמדה כרטיסייה דיגיטלית שהציגה הצעת מכר לפיה על כל קנייה של 5 חבילות האגיס Freedom Dry, מקבלים חבילה שישית במתנה.
מהלך מסוג זה, הדורש מעורבות צרכנית גבוהה במילוי הכרטיסייה והזנת הקודים, טומן בחובו אתגר משמעותי והוא השארת הצרכנים “במשחק” והבאתם עד לכדי השלמת כרטיסייה. הרי בקלות ניתן להגיע למצב בו מסה גדולה של צרכנים מתחילים את התהליך, אך נושרים במהלך הדרך מבלי להגיע לנקודת הסיום.
אסטרטגיית המדיה התבססה בעיקרה על כלים פרסונאליים המאפשרים טירגוט והתאמה אישית של המסר לקהל במקום שהוא נמצא בו ובזמן המתאים: תוכן, דיספליי, וידיאו, מובייל, דיוורים, SMS ופייסבוק.
![]() |
![]() |
![]() |
יפית מנטין | חגית ברטל | אלונה זכרנקו |