דיגיטל זה MOBILE , דיגיטל זה לאומי! לאומי מבסס מחדש את ההובלה הדיגיטלית בקטגוריה

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: בנק לאומי, הורדת מצגת

רקע: בשנת 2009 יצא בנק לאומי במהלך חלוצי והציג דרך חדשה לקבל שירות בנקאי – באמצעות הדיגיטל. מאז ועד היום, התמיד בעבודה מוצרית ותקשרותית עקבית וביסס את מעמדו כבנק הדיגיטלי והמתקדם בישראל. אך עם הזמן, החל שימוש הולך וגובר במונח דיגיטל תוך מירוץ מסחרר של שחקנים שניסו לנכס לעצמם את הזירה.

המהלך: היה ברור לללאומי כי נדרש מהלך שמבהיר אחת ולתמיד מיהו “הראשון בדיגיטל”. הוא היטיב להבין כי דיגיטל “אמתי” בהכרח מציע ערך ללקוח מכל מקום ובכל זמן. לפיכך סימן את המובייל כזירה אסטרטגית חדשה בעולם הדיגיטלי – הזירה בה טמונה התועלת האמתית ללקוח. תחת תובנה זו, יצא במהלך תקשורתי הנרחב – “דיגיטל זה לאומי” – מהלך שבמרכזו השירותים והמוצרים הדיגיטליים פורצי הדרך של הבנק. כך, באמצעותו של ביטוי קונקרטי לתועלות הגלומות בשימוש, יצק לאומי תוכן ממשי במונח השגור ‘דיגיטל’.

התוצאות: לאומי הצליח להבהיר מה זה אומר להיות בנק דיגיטלי בישראל בשנת 2015 וכפועל יוצא מיהו הבנק הדיגיטלי והמתקדם בישראל; לאומי השיג גידול ניכר בפער מהמתחרים בהובלה בבנקאות דיגיטלית ובאופן ספציפי גם בבנקאות במובייל. בנוסף, חולל שינוי בהתנהגות לקוחותיו ורשם זינוק של עשרות אחוזים בהיקף הלקוחות הדיגיטליים שלו. בשורה התחתונה, בעקבות המהלך לאומי הצליח לשמור על העוגן האסטרטגי שלו ולהוכיח מעבר לכל ספק כי הוא הבנק הדיגיטלי והמתקדם בישראל.

מיטל שירן הראל - ראש אגף שיווק שרון לוי - ראש ענף פרסום קרן ניר - מנהלת פרסום, משה כהן - מנהל אסטרטגיה שיווקית ומחקר
מיטל שירן הראל - ראש אגף שיווק שרון לוי - ראש ענף פרסום קרן ניר - מנהלת פרסום, משה כהן - מנהל אסטרטגיה שיווקית ומחקר