התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

דיאט יופלה – מכניסים את קהל הגברים לדיאט(ה) וצומחים ב-17%

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

רקע

זה סיפור על שוק שהיה בסטגנציה לאורך שנים – בקטגוריית היוגורט בישראל שלושה שחקנים מרכזיים (יופלה, דנונה ומולר), הפועלים באופן דומה – ריבוי השקות וחידושים מוצרים.

 

זה סיפור על יציאה מהקופסא – המותג יופלה, מוביל סגמנט היוגורטים בישראל, החליט לשבור את שיווי המשקל, ולפנות לקהל מטרה חדש הכי פחות טריוויאלי

 

מהלך שיווקי

זה סיפור על מהלך בו זיהינו שקהל שלם (שלא לומר מגדר שלם) נשכח עד היום. מוצרי הדיאט למיניהם מעולם לא פנו לגבר הישראלי – חלק עצום משוק המזון שמשום מה החליט ש-‘גברים הם לא קהל היעד’.

 

זה סיפור על מהלך שיווקי מנצח בו שברנו את השתיקה של הגברים סביב נושא הדיאטה, גרמנו להם להבין בפעם הראשונה שמאוד יכול להיות שכם הם צריכים דיאטה ..

 

זה סיפור על הרגע בו החלטנו שדיאט יופלה יהיה המותג שיסביר לגברים בישראל שהם צריכים דיאטה וידריך אותם איך מתחילים – משלב האבחון ועד הליווי הצמוד בדרך. 

 

זה סיפור על כך שפנייה לקהלי מטרה שאינם טריוויאליים יכולה להיות חדשנות ומנוע צמיחה.

 

 

תוצאות

שילוב נכון בין חשיבה פורצת דרך ועבודה הוליסטית בבחירת המסר והמדיה, אפשר לנו להביא לצמיחה של 17% במכירות, גם ללא בשורה חדשה בקטגוריה.

 

ענבל מצנע – מנהלת תקשורת שיווקית תשלובת החלב עידית אביבי בכר – מנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים
ענבל מצנע – מנהלת תקשורת שיווקית תשלובת החלב עידית אביבי בכר – מנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים