

דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קוטקס, הורדת מצגת
“מהלך אג’נדה”, “להתחבר לשיחה”, “לעורר השראה” – כל אלו הפכו בשנים האחרונות למונחים שגורים בחדרי הישיבות ולשאיפה נכספת של כמעט כל אשת שיווק עבור מותגיה. אבל לצד זאת, מדובר בשדה מוקשים! התפיסה הרווחת היא שבמקרה הטוב האג’נדה תבוא על חשבון המוצר והזזת המחוג העסקית – ובמקרה הפחות טוב, עלולה לסכן את המותג ולעצבן צרכניות/ים.
קוטקס, מספר 2 היסטורי בקטגוריה עם שיעורי נאמנות אבסולוטיים שסבל מנחיתות עסקית ותפיסתית, החליט לערער על הקונספציות האלה, כשהוא צועד בנחישות היישר לעין הסערה – שיחת ההעצמה הנשית. תהליך אסטרטגי מעמיק הציף אמת עגומה: הרגע בו ילדות הופכות לנערות הוא גם רגע בו הן מאבדות בטחון.
כך נולד “דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות” – מיצוב מחדש ששואב כוחו מ-2 מקורות: שיפור פורטפוליו משמעותי ישירות מתוך נקודות הכאב ומהלך אג’נדה מעורר השראה תחת המסר “את תהיי גדולה” לצד קהילת אינסטגרם חדשנית מסוגה ופורצת דרך. התוצאות מוכיחות מעבר לכל ספק שאג’נדה ומוצר לא רק הולכים יד ביד – אלא מביאים לניצחון! עם שבירת תקרת הזכוכית העסקית, ביסוס חסר תקדים של עליונות מוצרית ומהפך תפיסתי ותדמיתי פנומנלי.
![]() |
![]() |
![]() |
לילך כהן-שולומון, סמנכ"ל שיווק קימברלי קלארק | חגית מנדס, מנהלת שיווק היגיינה קימברלי קלארק | קטי אורצקי, מנהלת מותג קוטקס קימברלי קלארק |