

גם בקניות ברשת, תכל'ס אין על ישראכרט | איך פתחנו פער מהתחרות באמצעות הטבה שהפכה לסנסציה שיווקית
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: ישראכרט, הורדת מצגת
רקע
המסחר המקוון בישראל צובר תאוצה במהירות שיא, הפוטנציאל הטמון בביסוס עדיפות במסחר ברשת, עבור חברת אשראי אדיר: על ידי יצירת שימוש תדיר/ הרגל, ועל ידי יצירת העדפה תפיסתית, מתחזקת ההסתברות שכרטיסי הקבוצה ישמרו על ידי הלקוח או הלקוחה כ-card on file באתרים הראשיים בהם הם מבצעים רכישות: החל מאופנה ועד רשתות השיווק וחשבונות.
המהלך
Give the people what they want – בזירה תחרותית מאד בה מוצר האשראי אינו שיקול כשלעצמו, עלינו לייצר ערך מוסף אטרקטיבי לצרכן בפורמט ובמקום שחשובים לו (גם אם הם בכלל בשוק אחר)
באמצעות שת”פ מסחרי חובק עולם ישראכרט מצליחה למנף את המעבר הצרכני למסחר מקוון, והופכת הטבה של 5$ – לסנסציה שיווקית-מסחרית שחיסלה את האיום מהתחרות!
לראשונה בישראל מייצרת שיתוף פעולה הדוק בין חברת אשראי לאחת מחברות העל בעולם – Ali-Baba, ובמהלך מקיף שטרם הסתיים יוצרת פלטפורמה עסקית רווחית ביותר שמחזיקה מדינה שלמה בציפייה למבצע הבא
התוצאות: מדינה שלמה בשגעת על Ali-express!!
- פי 2.3 מימושים מהממוצע בהטבות מקבילות
- מחזור של למעלה 30 מיליון ש”ח ב-9 ימי הטבה
- גידול הפער בשימוש ככרטיס עיקרי ל- 30 נקודות מהמתחרה השני בקטגוריה
זהו סיפור המהלך שבו הוכחנו שגם בקניות ברשת, תכל’ס אין על ישראכרט!
![]() |
![]() |
|
מרב קליפר פרץ - סמנכ"לית שיווק | עדי ניב - מנהלת תקשורת שיווקית |