

גדלנו והבנו: טל העמק – גבינה צהובה למבוגרים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טל העמק, הורדת מצגת
שנת 2021. הצרכן הישראלי מגלה יותר פתיחות קולינארית מאי פעם ומוכן לאמץ טעמים מיוחדים ומעניינים גם בעולמות יומיומיים כמו גבינות צהובות. תנובה מזהה את המגמה ומבינה שניצבת בפניה הזדמנות למנף את טל העמק – גבינה מסוג אמנטל עם פרופיל טעם יותר מתוחכם מעמק המוכרת והאהובה. טרם המהלך טל העמק נמכרה רק במעדניה. כעת, תנובה מחליטה להביא אותה למדף הגבינות הארוזות ובכך להנגיש אותה לקהלים חדשים. על מנת למצות את הפוטנציאל היא יוצאת למהלך שבליבו תובנה ברורה לכל הורה: הדרך הכי טובה לספר ולשכנע למי טל העמק מתאימה, היא לספר למי היא לא מתאימה. ניחשתם נכון: ילדים שיירתעו מפרופיל הטעם המתוחכם שלה.
בזכות מהלך חד ומדויק שמתקשר את כניסתה למדף עם תובנה אוניברסלית מנצחת – טל העמק של תנובה מציגה זינוק דרמטי במכר וקפיצת מדרגה בנתחי השוק. עם הגשתה של טל העמק באריזות מדף ותקשור מדויק שלה – הגבינה הוותיקה אף מזנקת להובלה בהעדפת הצרכנים, שמצרפים אותה למגוון הגבינות הקבועות במקרר הביתי.
![]() |
![]() |
|
דפנה ליאור, מנהלת יחידה עסקית גבינות TU וקולינריה, אגף השיווק, חטיבת החלב | שרון כהן שובלי, מנהלת תחום מיוחדות וישראליות, אגף השיווק, חטיבת החלב |