גאווה מנצחת – הזוג הלהט"בי שסיפר מחדש את הסטורי בעולם הביטוח
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: AIG ישראל, הורדת מצגת
בתקופה שבה התחרות בתחום הביטוח הישיר הפכה להיות אינטנסיבית וסוערת והצרכנים והקטגוריה עברו לדבר בשפה של “מחיר” ו”קומודטי”, AIG הצליחה להעמיק את מערכת היחסים עם הקהל באמצעות שיתוף פעולה עם הזוג הגאה הראשון שמוביל קמפיין בישראל.
הזוג הגאה הראשון להוביל קמפיין בישראל מייצג חברת ביטוח אחרת, כזו שמביאה לקדמת הבמה את מגוון סוגי המשפחות והזוגות בישראל, דווקא על ידי סיפור אישי שמתמקד בחיי השגרה הקטנים שיכולים להיות משותפים לכל זוג או משפחה ישראלית.
באמצעות השפה התקשורתית החדשה, AIG הצליחה הן לשמור על הבטחת המותג כ”חברת ביטוח אחרת” והן לייצר להוביל לתוצאות עסקיות מעבר לציפיות. המעבר מהשיח שמציב את המוצרים במרכז, לשיח שמתמקד בחייהם של הלקוחות, בשילוב פרזנטורים שמייצרים הזדהות וגם עניין והשפה התקשורתית הייחודית והבולטת, הפכו את המהלך לאפקטיבי ופורץ דרך בזירת הביטוח.
מעבר להצלחה העסקית, הקמפיין סייע גם לשינוי חברתי ולאופן שבו רואה החברה הישראלית את ייצוג המשפחה הלהט”בית, כדמויות שכל משפחה בישראל יכולה להזדהות עימם.