בצוותא: השכונה השיתופית ששינתה את מעמד העיר חריש והפכה לשכונה השנייה הנמכרת בישראל!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: שפיר , הורדת מצגת

בשנת 2017 זכתה שפיר במכרז לבניית שכונה חדשה עם למעלה מ- 1500 יחידות דיור בעיר חריש, עיר שסבלה מתדמית ירודה מאד בקרב הקהל הרחב. שפיר הבינה שיש ליצור ניתוק קונספטואלי בין השכונה ובין העיר, וכך הפכה לה שכונת “כתר המזרח” לשכונת “בצוותא” – השכונה השיתופיות הראשונה בישראל.
המהלך התבסס על שלושה שלבים. השלב הראשון, “הכרות”, נועד ליצירת מודעות לשכונה השיתופית ולשם “בצוותא” בקרב קהל היעד שלה. לצורך כך שיתפנו פעולה עם מגי וקותי. בסרטון בו נראתה מגי מתלהבת מהשכונה ושואלת את קותי “על בצוותא שמעת?” הקמפיין יצר מודעות גבוהה לקיומה של השכונה ולשיח סביבה.

בשלב השני טסטמוניאלס, “הכרת השכנים”, לאחר שנמכרו עשרות דירות בשכונה, ביקשנו למצב את השכונה כשכונה צעירה ותוססת. הקמפיין הציג את דיירי השכונה הראשונים, משפחות צעירות, מזמינים את הרוכשים להגיע ולהיות שכניהם החדשים. זהו הקמפיין שמיצב לראשונה את בצוותא כשכונה המבוקשת בחריש.
בשלב האחרון, אחרי שהמותג התבסס והביקוש גדל, יכולנו להרשות לעצמנו קמפיינים יותר מוטי מכירות, קמפיין לדירות 5 חדרים “במקום לקמבן תתחילו לתכנן” אשר מדבר למשפחות הצעירות המתרחבות במהירות וזקוקות למרחבים ייעודיים לכל בני המשפחה.
השקת שכנות בצוותא שדרגה משמעותית את מעמדה של חריש ושל השכונה. הטראפיק לחריש גדל ב- 60%, המחיר הממוצע לדירה בצוותא עלה ב7% ושכונת בצוותא הפכה להיות השכונה השנייה הנמכרת ביותר בישראל.

ענבר נחשון ייעוץ שיווק ומיתוג אסף חתוכה- יועץ אסטרטגי טלי כהן- סמנכ
ענבר נחשון ייעוץ שיווק ומיתוג אסף חתוכה- יועץ אסטרטגי טלי כהן- סמנכ"ל שיווק