ביקור בריא של מאוחדת: לא צריך להיות סלב כדי ליהנות מהסטנדרט החדש ברפואת הילדים בישראל

משרד פרסום: ענבר מרחב, חברה: קופת חולים מאוחדת, הורדת מצגת

מאוחדת היא קופ”ח הפועלת בשוק הנשלט ע”י דואופולהמתחרות הן המפרסמות הגדולות והשולטות על השיח. כדי לבלוט ולבדל עצמנו, החלטנו לאתגר את הקטגוריה ולחולל בה שינוי. לשם כך מצאנו בשנת 2012 אוקיינוס כחול – זירת הרפואה המונעת והחינוך לאורח חיים בריא. הבנו שזו הזדמנות לאתגר את הסטאטוס קוו ולהפוך זירה “נישתית” למובילת שיח ולהגביר את מעורבות הלקוחות בתוכה.

עשינו זאת ע”י השקת שירות דגל חדשני בנושא בעל חשיבות מכרעת – רפואת ילדים. תינוקות זוכים למעקב תקופתי קבוע עד גיל שנתיים, בעוד בטווח הגילאים 2-6, בו רופאי הילדים מעידים שבדיקות מעקב הן חשובות ביותר, אין אף גוף שבודק את בריאות והתפתחות הילד באופן יזום. במקום לטפל בבריאותם של ילדים בגילאים אלו, הם רואים רופא רק כשהם חולים. לכן השקנו אתביקור בריא:בדיקת מעקב תקופתית מקיפה דווקא כשהילד בריא.

התוצאות: 76% מקהל היעד הביעו רצון להתנסות בשירות; המהלך חולל עלייה ניכרת בכל מדדי התדמית הרלוונטיים לתחום הרפואה המונעת ובמדד ההמלצהNPS ; פרופ’ אלי סומך, יו”ר איגוד רופאי הילדים בישראל, הכריז על השירות כ-“סטנדרט החדש ברפואת הילדים”; מאוחדת זכתה לציון גבוה מהמתחרות בתפיסתה כקופה המצטיינת בשירותי רפואה לילדים וחיזקה את אחיזתה בזירה המבדלת של רפואה מונעת. 

זאב וורמברנד, מנכ רון שולויס, מנהל שיווק קופח מאוחדת
זאב וורמברנד, מנכ"ל רון שולויס, מנהל שיווק קופח מאוחדת