ביסלי זה הכי אחי! איך אפשר להיות מותג קלאסי וחדשני בו-זמנית ולייצר מגמה חדשה במכירות?

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אסם, הורדת מצגת

הרקע:

קלאסיקה וחדשנות – מתח מובנה.

איך אפשר להיות קלאסי וחדשני בו זמנית? איך אפשר להיות על זמני ועדכני במקביל?

איך אפשר לחזק תפישות חדשנות במותג, אבל בו בזמן לנצל את העובדה שהוא קלאסיקה שהיא חלק בלתי נפרד מהישראליות? זו המורכבות שהתמודדנו איתה בהשקת המוצר החדש מבית ביסלי.

 

המהלך:

ביסלי הוא מותג על בישראל, אבל זיהינו בזמנו שהוא בירידה תפישתית אצל בני נוער. מבחינתם, הכבוד של ביסלי במקומו מונח (ויש להם הרבה כבוד!!), אבל הם מחפשים משהו עדכני, חדש, מרגש. השאלה הייתה איך להביא את המשהו החדש הזה, מבלי לוותר על הילת המותג הוותיק.

החלטנו לא לנסות לפרק את המתח הזה, אלא להפך, לאמץ אותו. להפוך את הלימונים ללימונדה, או יותר נכון, את המתח לדרמה. וכך נולדה ההחלטה לייצר ביסלי חדש ומעורר תהיה. הוא כל כך שונה מביסלי שכולנו מכירים, שלא ברור אם אפשר בכלל לקרוא לו ביסלי. המתח הזה בפני עצמו מעורר עניין. ברגע שקראנו לו “אח של ביסלי”, המתח קיבל נופך של דרמה משפחתית וסיפור אנושי שכולם יכולים להתחבר אליו.

 

התוצאות:

נתוני המכירות של “אח של ביסלי” עלו על כל הציפיות. ואם חששנו שתשומת הלב תבוא על חשבון האח הגדול, ביסלי, התברר שגם הוא רק הרוויח ונהנה מעליה חדה בתפישת החדשנות שלו והכי חשוב – במכירות בפועל.