ביטוח – הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: ביטוח ישיר – IDI חברה לביטוח, הורדת מצגת

רקע

כמותג שעשה מהפכה בשוק והקים את הקטגורייה הישירה בישראל, ביטוח ישיר גרמה לפתיחת תחרות ערנית ולהורדת מחירים לצד עלייה ברמת השירות ונהנתה מצמיחה גבוהה במשך שנים.

עם התבססות החברה, חלה האטה במכירה של ביטוחי רכב חדשים.

האתגר הגדול: לקוחות שבויים של הסוכן. החברות המסורתיות יצרו רשת סבוכה של בירוקרטיה, ובמשך שנים רבות יצרו תלות גבוהה בסוכני הביטוח.

המהלך

זה הסיפור של ביטוח ישיר, חברה שמגדילה את עוגת הקטגוריה וממציאה את עצמה מחדש – באמצעות שירותים וכלים חדשניים ופשוטים לצד שפה קריאטיבית אינימטיבית בולטת, אהובה ומחוללת קשב, ממשיכה לשבור מיתוסים, להכניס קהלים חדשים ולהפוך תחום שנתפס מסובך ומורכב לתחום פשוט, נגיש וקל:

זאת ע”י פיתוח שירותים פשוטים וחדשניים לצרכן: שירות my status, רכישת ביטוח והוספת כיסויים on-line מקוון, שירות “ביטוח בקליק”, תקשורת מיילים מתועדת ושקופה, HUB תוכן עשיר לסיוע בפעולות וקיצור זמן תשלום– מ-30 ל-5 ימי עסקים בלבד!

התוצאות

צמיחה של 45% בנתח השוק (ביטוחי רכב פרטיים)

צמיחה דו ספרתית לאורך שנים בכמות מכירות חדשות (עד ל124% ב2016)

מעל מ-83% לקוחות שמבצעים לפחות פעולה דיגיטלית אחת  ו-43% מכירות דרך ערוצי on-line

מחצית מלקוחות החברה שמחדשים ביטוח בקליק

כל זאת תחת אריזה תקשורתית מנצחת – צמד יונים שמוכיחים שלא צריך לעשות סיפור מביטוח, מפחיתים חסמים ושוברים את שיאי הפרסומות הזכורות ואהובות

רביב צולר מנכ מרב שועלי | סמנכ
רביב צולר מנכ"ל מרב שועלי | סמנכ"לית שיווק