בוקר טוב, בזק: פרטנר משתמשת בכוח של המתחרה נגדה וכובשת את קטגוריית הסיבים בישראל!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פרטנר , הורדת מצגת

איך מנצחים מונופול? עם השאלה הזו התמודדו פרטנר כשחקן הצעיר ביותר בזירת האינטרנט, הנשלטת על ידי בזק הוותיקה. להיכנס חזיתית במוביל נשמע אולי הרואי, אבל במרבית המקרים זה לא ממש מצליח. כי אין מספיק כסף, כי אין מוצר מספיק משכנע או כי האריזה התקשורתית לא מספיק חצופה או מעניינת. בשנת 2021 החליטה פרטנר לקחת סיכון מחושב ולהשיק מהלך שיווקי נועז שנכנס ישירות בהגמוניה של בזק ומשתמשת בנשק שלה נגדה. פרטנר במהלך מתוכנן אפשרה לבזק לחנך את הלקוחות על נפלאות הסיב האופטי כשהבינה שאין לה מותג מספיק חזק או כסף מספיק גדול. לאחר שבזק סיימה את המהלך, יצאה פרטנר במהלך עוקב כשהיא עושה לקמפיין של בזק ספין אוף. זאת, בכדי לאותת לצופים שהמותג המוביל כבר איבד את מגע הזהב ואין לו את החדשנות המוצרית הנדרשת בכדי להמשיך ולהוביל את השוק. הנשק הסודי של פרטנר היה ה-Private fiber, סיב אופטי שנכנס ישירות לכל בית בעוד הסיב של בזק משותף לכל הבניין. המהלך של פרטנר עלה על כל הציפיות: תוך פחות משנה פרטנר לקחת את ההובלה בזירת העתיד של הקטגוריה:  ההובלה התדמיתית –כמותג המועדף והמומלץ ביותר; וההובלה העסקית: מספר המינויים הגבוה ביותר לרשת הסיבים, עם 245K  מנויים –  פי 2 מבזק!