בואו לקרוא את ה STORY על איך חזרנו להוביל את דגני הבוקר למבוגרים

משרד פרסום: McCANN Valley, חברה: אסם, הורדת מצגת

בסוף שנת 2016 פיטנס עומד מול שורה של אתגרים קיומיים; ביניהם, טרנד הבריאות שפוגע בקטגורית דגני הבוקר, תחרות קשה מצד המתחרה המוביל, ואם לא די בכך, טעמי הצרכניות שמשתנים דרמתית. לאור האתגרים אנו מבינים כי נדרש שינוי מהותי בכל שרשרת הערך של המותג; החל מהמוצר, דרך האריזה וכמובן שינוי באסטרטגיה התקשורתית. כל זה היה החלק הקל. האתגר העיקרי מולו התמודדנו בשנת 2017 הוא האתגר התקשורתי – כיצד מתקשרים השקת מותג מחדש בשוק רווי אתגרים ונטול לגיטימציה צרכנית? התובנה התקשורתית שעמדה בלב המהלך: כל אישה זקוקה לאנרגיה (פיזית ורוחנית), אבל לכל אחת סיפור אחר שבו האנרגיה משרתת מטרה אחרת. הבנו שעלינו לחבר את פיטנס באופן פרסונלי לסיפור של כל אישה. הפיצוח הקריאטיבי: #KEEP GOING פיטנס איתך בדרך שלך. הפיצוח החדשני למדיה: רכבנו על טרנד הSTORY הגועש באינסטגרם. יצאנו למהלך דיגיטלי עם הפקה ייעודית למדיה חברתית. אותה צילמנו בווידאו בפורמט ורטיקלי והגשנו בפילוח פרסונלי. כך פגשנו את האישה הנכונה, במקום הנכון, עם המסר הנכון. והתוצאות? אחרי שנים מאתגרות, גברנו על המתחרה המוביל וחזרנו להוביל את סגמנט דגני הבוקר למבוגרים! הפכנו להשקה האפקטיבית ביותר מבין מדינות אירופה. הבאנו לגידול של 7% במכירות ועליה של 2.2 נקודות נתח שוק!! מעל 3 מיליון צפיות בסרטים, 35 אייטמים בתקשורת וגאווה אחת גדולה מאוד!

נחום זיימן, מנהל דגני נסטלה ישראל נטע תורקישר, מנהלת מותג FITNESS ישראל
נחום זיימן, מנהל דגני נסטלה ישראל נטע תורקישר, מנהלת מותג FITNESS ישראל