התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

באנו, היינו, כבשנו: "אנחנו היינו שם" של XL יוצא ממגרש הכדורגל ישירות ללב של הצעיר הערבי

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טמפו, הורדת מצגת

איך זוכים בתחרות על הצרכן – דרך הלב או דרך הכיס? זוהי השאלה אליה נדרש XL, משקה האנרגיה המוביל בחברה הערבית, שלפני שנים זיהה את ההזדמנות האסטרטגית בקרב הקהל שנמנע משתיית אלכוהול ורואה במשקאות האנרגיה כתחליף העיקרי שלו על שולחנות המפגשים החברתיים.

במשך שנים משקיע המותג ביצירת מהלכים מעוררי אימפקט ורלוונטיים שמתחברים לצעירים הערבים ובראשם ה-XL CUP, שיושב על פיצוח מדויק של תובנה רלוונטית למגזר ופוגש אותם מדי שנה במגרש הספורט השכונתי בחודש הרמדאן.

מול אסטרטגיית בלימה של הורדת מחירים ומבצעי קצה מצד המתחרה BLU – ב-2019 XL לוקח את החיבור לרחוב הערבי צעד קדימה בקמפיין מעורר ההשראה: “אנחנו היינו שם”, שמפגיש צעירים ערבים עם שחקני כדורגל מצליחים ונערצים שגדלו דרך טורניר XL CUP– והגיעו הכי רחוק שאפשר.

דרך עבודת 360 חכמה ואינטנסיבית, חיבור לוקאלי מדויק וטורניר ששבר שיאי מעורבות, לא רק שחקנים מובילים צמחו מהטורניר השכונתי של XL, אלא גם המותג עצמו, שטיפס בנתח השוק על חשבון BLU, ניפץ תקרות זכוכית תדמיתיות של עשרות אחוזים – וכבש את ליבם של הצעירים הערבים בישראל.

 

יעל ויראוך, מנהלת שיווק משקאות קלים ואנרגיה, טמפו
יעל ויראוך, מנהלת שיווק משקאות קלים ואנרגיה, טמפו