

באוקיינוס אדום, טוב שיש חזיה ורודה
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: עמותת אחת מתשע, הורדת מצגת
באוקיינוס אדום, טוב שיש חזייה ורודה!
בכל שנה מציינים בחודש אוקטובר את “חודש המודעות לסרטן השד” ברחבי העולם וגם בישראל. בחודש זה נדמה שהעולם הופך לוורוד יותר, כל אמצעי המדיה נצבעים ורוד, המסעדות מתמלאות במנות ורודות הנתרמות לעמותות ומגוון שת”פים בין מותגים לעמותות השונות מציפים את הרשת – מאמצים נכבדים מושקעים במטרה להעלות את המודעות ולעודד בדיקה לגילוי מוקדם.
בתקופה זו, גם עמותת “אחת מתשע” מובילה מאמצים לחיזוק המודעות ועידוד הבדיקה. לצד זאת, בשנת 2015 העמותה שמה לה מטרה נוספת- לחזק את המודעות למגוון השירותים שהיא מציעה לחולות ולבני משפחתם, במטרה לעודד פניות למוקד ובסופו של דבר לשפר את איכות חייהם בזמן המחלה.
השאלה הנשאלת, היא איך מייצרים קשב, בולטות ובידול בתקציב זעום אל מול כל העמותות הגדולות המוציאות את כל התותחים הכבדים באותה תקופה?
הרעיון – מרכזים מאמצים ומייצרים מהלך אחד גדול, בולט, כזה שיגרום לכולם רגע לעצור, להסתכל ולשאול: “מי העז לעשות את זה?”!
בעזרת חזייה ענקית ורודה שנתלתה בכיכר הבימה על פסל ההתרוממות של קדישמן.
תוך 24 שעות מרגע הלבשת הפסל בחזייה, נוצר באזז שלא היה כדוגמתו בישראל בטח לא למהלך שיווקי והכי חשוב, כתוצאה מהמהלך הוכפל מספר הנשים אשר פנו למוקד לעומת תקופה מקבילה אשתקד, זאת לצד עליה של 83% בפניות בנושאי זכויות החולות!