התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

אקוסיסטם של נחישות: איך הפך GO ממותג חלבון צר למנוע צמיחה ששווה יותר מ-180 מיליון ש”ח

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

“I wasn’t trying to improve the high jump, I was trying to change it.” – Dick Fosbury
כמו דיק פוסברי, שהמציא מחדש את הקפיצת לגובה, גם GO לא שאף להיות עוד מותג חלבון – אלא ביקש לייצר מהפכה שתשנה את כללי המשחק. תנובה, חברת החלב של ישראל, הבינה שהעולם משתנה; כדי להמשיך ולייצר מנועי צמיחה בשוק החלב שבקיטון, נדרשת גישה שונה לחלוטין. מתוך זיהוי המגמה הגלובלית של תזונת הספורט, תנובה יצאה למסע שמטרתו הייתה להפוך את GO לפתרון שלא היה כדוגמתו בשוק המזון ובעולם מוצרי הצריכה.

GO לא רק הציע מוצרים חדשים, הוא בנה אקוסיסטם שלם סביב צרכי הספורטאים, שמתחיל במקרר החלב וממשיך הרבה מעבר: יוגורטים, אבקות, חטיפים, גלידות – אינספור פתרונות שבונים סביב החלבון מערכת תזונתית הוליסטית. החדשנות לא עצרה שם! רשת שותפויות יצרה סינרגיה בין חדשנות למומחיות, כשהיא מעמיקה את הצעת הערך ומססת את GO בעולם הספורט.

תוך זמן קצר GO “עשה פוסברי” לעולם החלבון – ושבר את כל השיאים! הכפלת מכירות והובלת שוק היוגורטים המועשרים בחלבון, עם פורטפוליו עשיר וייחודי. GO לא רק ניצח במקצה החלבון, אלא הביא גישה שיווקית חדשנית לשוק מוצרי הצריכה כולו.