

"אצל הדודה והדוד- חגיגה כזאת עוד לא הייתה" הקמפיין הנצפה בכל הזמנים שובר שיאי צפייה גם של תכני טלוויזיה ומביא את מהפכת הבית החכם לישראל.
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת
רקע:
רפורמת השוק הסיטונאי איימה להפוך את קטיגורית האינטרנט כולה לקומודיטי כאשר המתחרות הציפו את השוק בחבילות הטריפל של המתחרות. בזק נותרה היחידה שמנועה מלהציע חבילות משלה. בנוסף, שמה של בזק אוזכר בראש מהדורות החדשות באופן שיצר עננה תדמיתית כבדה על המותג.
המהלך:
יצאנו למהלך אסטרטגי שמטרתו להביא את בשורת הבית החכם לעם ישראל באמצעות ה”בית חכם”, מוצר ליבה אסטרטגי של בזק על גבי האינטרנט. יצאנו במהלך תקשורתי מקדים שבא לבסס את תועלות הבית החכם עבור קהלים שונים, ניכסנו לבזק את נושא “החיים החכמים” באמצעות קמפיין עוצמתי.
והשיא, מהלך תקשורתי שובר שיאים ששינה את כללי המשחק של הפרסום בישראל!!
הבנו כי מילות השיר “הדודה והדוד” של דני סנדרסון מתאימות באופן מושלם לסיפור המוצרי של הבית החכם. איחדנו את שתי כוכבות הנוער הגדולות בישראל, נועה קירל ואגם בוחבוט ויצרנו קליפ-רימייק סוחף לשיר שהופץ לכל תחנות הרדיו והפך להמנון של קיץ 2017.
התוצאה:
הקמפיין המסחרי המצליח בכל הזמנים מביא את הבית החכם לשיא של הזמנות!
הקמפיין זכה ל- 39 מיליון והופך לתוכן הנצפה ביותר ב- 2017, בהשוואה לכלל התכנים בישראל. הזמנות לבית החכם זינקו ומצבת המנויים גדלה ב- 50% בעקבות הקמפיין. בצל המשבר התדמיתי החריף בזק הצליחה לשוב לפסים של צמיחה ולהחזיר את האהדה למותג.
![]() |
||
גיל רוזן- סמנכל שיווק וחדשנות בזק |