
אפשר להתחבק גם בקורונה: במבה מעודד את הישראלים לחבק מרחוק ומחזיר את התקווה לציבור ואת האהבה למותג
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אסם-נסטלה, הורדת מצגת
בשנת 2020 פרץ בסערה לעולמינו נגיף הקורונה, ושינה מקצה לקצה את הדרך שבה צרכנים פועלים. הסגרים והבידודים גרמו לעלייה משמעותית בזמן המסך של הצרכנים, לצד עלייה במפלס החרדה והלחץ מפני המשבר.
החלטנו שבתקופה של לחץ וחרדה נעשה משהו שונה מתוך הבנה של האחריות שיושבת על כתפי במבה כחטיף הישראלי האייקוני ביותר. לא עוד חדשנות מוצרית כפי שתוכנן לשנת 2020, אלא מהלך שיחבר את הישראלים המרוחקים והמבודדים מהקרובים והאהובים שלהם. החלטנו להשתמש בלימונים שהביאה לנו התקופה, הפלטפורמות הדיגיטליות Zoom ו-Tik Tok, שהיו המרוויחות הגדולות של הסגרים, ולהפוך אותם ללימונדה.
גייסנו את עדן אלנה ויצאנו למהלך חברתי שהמטרה שלו הייתה להפיג את הריחוק ולהחזיר את החיבוק. פיתחנו את ריקוד החיבוק מרחוק והזמנו את הצופים והעוקבים לרקוד אותו ולשלוח בעזרתו חיבוק לאהובים ולקרובים. יצרנו אתגר בטיקטוק עם משפיענים מוכרים שרקדו את הריקוד וקראו לאחרים להשתתף, ובאינסטגרם השתתפו משפיעניות המותאמות לקהל יעד בוגר יותר.
הקמפיין היה הצלחה אדירה מעל ל-5 מליון ישראלים צפו במהלך ואלפי סרטוני חיבוק מרחוק אורגניים עלו לרשת. במבה הצליחה למנוע את הנפילה הצפויה בעזרת מהלך חברתי שגייס את הכוח המותגי כדי להפיץ חום ישראלי.
![]() |
![]() |
![]() |
זהבה מרטונוביץ, מנכ"לית חטיבת חטיפים, משקאות, מאפה ודגנים | גלית מילוא, מנהלת פעילות חטיפים | טליה מדרר, מנהלת תחום במבה |