

אפי, מורה הנהיגה הכי אפקטיבי בישראל!
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: AIG, הורדת מצגת
אפי, מורה הנהיגה הכי אפקטיבי בישראל!
שוק הביטוחים הישירים בארץ הינו שוק משוכלל ומוטה מחיר. כל חברות הביטוח הישירות מתמקדות בקידום הצעות מחיר. כתוצאה מכך, לאורך השנים לא נוצר בידול שמייצר העדפה, וחלק ניכר מהציבור כלל לא מבדיל בין החברות השונות.
תקשור ביטוחי הרכב התאפיין בשנים האחרונות בהשקעה גדולה במדיה והתמקד במסרים מוצריים והצעות מחיר אטרקטיביות המתחלפות תקופתית בהתאם להצעות המתחרים.
ב- 2015, התגבשה בחברה ההבנה שהחוקים השתנו, וכיום מותג מוביל חייב לספר סיפור רלוונטי ולהביא ערך משמעותי מעבר לערך המסחרי, לכן החליטה AIG לשנות כיוון ולקחת על עצמה משימה חברתית ממעלה ראשונה – שינוי תרבות הנהיגה הישראלית במטרה להפוך את כבישי ישראל למקום טוב וחיובי יותר.
AIG בחרה לפנות לנהג הישראלי דרך הכיס שלו מתוך הבנה שתמריץ כספי יהיה האפקטיבי ביותר ליצירת שינוי התנהגותי. שיטת התמחור החדשה והמסר התקשורתי הבטיחו לנהג הישראלי כי ב – AIG נהגים טובים משלמים פחות. הפלטפורמה הקריאטיבית הושתתה על דמותו של אפי מורה לנהיגה ישראלית שמלמד את תלמידיו מהי נהיגה ישראלית ומהווה ניגוד לאג’נדה החברתית שמובילה AIG.
השילוב בין האסטרטגיה החברתית, הקמפיין ההומוריסטי ושיטת התמחור החדשנית הביא בין יום לתוצאות מדהימות שממשיכות עד היום ובאות לידי ביטוי בעליה של 22% בכמות הפניות ל AIG וחיבור חד משמעי של המותג לעולם התוכן של נהיגה טובה.
![]() |
![]() |
![]() |
שי פלדמן- מנכ"ל AIG | גיל שגיב - סמנכ"ל שיווק | ענת מזרח- מנהלת תחום פרסום ומדיה |