

אם אנשים לא באים לברים – נביא את הברים לאנשים! איך יצרנו מנוע צמיחה חדש בשוק הבירה בזמן קורונה.
משרד פרסום: מנצ', חברה: טמפו, הורדת מצגת
עם פרוץ מגפת הקורונה במרץ 2020, סקטור עיקרי שנפגע הוא שוק הבירות, שנאלץ להתמודד עם מכה קשה בעקבות סגירת מקומות בילוי. השוק הקר מהווה כ-30% ממכירות גולדסטאר, מה שהביא את המותג לחפש אחר פתרון שיוכל לפצות על האובדן.
ההבנה שגולדסטאר נדרשה לספק לצרכנים דרך חדשה ליהנות מהחוויה החברתית שנעלמה – תוך איבוד המכר מהשוק הקר – הכריחה אותנו למצוא פתרון יצירתי במיוחד, דרכו נוכל לפגוש את קהל היעד שלנו.
לכן השקנו שירות שטרם נראה כמותו בשוק הבירה הישראלי: מנוי גולדסטאר!
הצרכן נרשם לשירות דרך אתר Blend ובכל חודש מקבל לביתו ארגז עם 20 בקבוקי גולדסטאר, תוך 48 שעות ממועד ההזמנה. פתרון נוח, ירוק ומשתלם יותר.
הצלחנו לייצר התנהגות צריכה חדשה בקטגוריית הבירה!
תוך זמן קצר, הצלחנו לגייס כ-1,500 מנויים פעילים, נתון השווה ערך לכמות מכר של כ-K200 ליטר בירה גולדסטאר בשנה!
נתוני המכר של המנוי היוו כ-8% ממכר גולדסטאר חוזר בכלל השוק בישראל (סטורנקסט) כשהיעד שהוגדר עמד על חצי מזה, וגם עם פתיחתו המחודשת של השוק הקר – הצרכנים בחרו לשמור על המנוי שלהם!
מסתבר שעם קצת חשיבה מחוץ לחבית, אפשר לפתוח אוקיינוס חדש של מכירות בירה, גם בתקופה בה כל הברים סגורים!