אין תחליף לבידול מנצח. אין תחליף לאנושיות

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: מזרחי טפחות, הורדת מצגת

כל פיתוח טכנולוגי וחדשנות דיגיטלית נראים לנו רצויים – מהירים יותר, יעילים יותר, טובים יותר.

אבל אנחנו לא משקיעים מחשבה במשמעות של ההתאהבות בטכנולוגיה, האם היא באמת מקדמת אותנו, או שבעצם היא גובה מאיתנו מחיר ויוצרת מציאות שלא נוכל לשנותה ולהחזירה לאחור.

בעולם הבנקאות הושקו בשנים האחרונות מגוון חדשנויות דיגיטליות שהוצגו כאמצעי עבור הצרכן לקבלת שירות יעיל, מהיר וטוב יותר. אך אף אחד מהבנקים לא הציג את צידו השני של המטבע, את ההשפעות שיש לחדשנות הדיגיטלית על השירותים הבנקאיים – צמצום כמות הסניפים ברחבי הארץ והפחתת מספר הטלרים נותני השירות בבנקים – וכפועל יוצא, פגיעה בשירות האנושי, ביחס האישי ובמערכת היחסים שנבנית בין הצרכן והבנק.

אל מול המגמה הדיגיטלית, ניצב מזרחי טפחות. הבנק שמיצב את עצמו לאורך השנים כצ’לנג’ר של עולם הבנקאות, בחר לצאת באמירה אמיצה ולהציג את צידו השני של המטבע. מזרחי טפחות יצא מול המגמה הדיגיטלית שמאפיינת את חיינו ואת עולם הבנקאות והדגיש כי טכנולוגיה לא יכולה להחליף את האנושיות ושום אפליקציה לא יכולה להחליף את הבנאדם בבנק.

מזרחי טפחות הצליח לקחת בעלות על זירה מבודלת, ולייצר זהות חד משמעית עם אמירת האנושיות באופן מובהק יותר מכל הבנקים. כתוצאה, חל גידול של כמעט 50% בנכונות הצרכנים לעבור למזרחי טפחות ועליה של 63% בפתיחת חשבונות בפועל בבנק.

מירב ללוש מנהלת פרסום ומדיה עדי מורבה ברקוביץ מנהלת מדור גיוס ושימור לקוחות תומר כהן אחראי אסטרטגיה שיווקית
מירב ללוש מנהלת פרסום ומדיה עדי מורבה ברקוביץ מנהלת מדור גיוס ושימור לקוחות תומר כהן אחראי אסטרטגיה שיווקית