אימא-בוט יש רק אחת: האגיס משתמש ב-DATA כדי להעניק לכל הורה מענה פרסונאלי ולבסס סגמנט חדש בשוק!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק, הורדת מצגת

הרקע:לקראת השקת חיתולי התחתונים – האגיס Pants, התמודדו בהאגיס עם השקה מורכבת: חיתול חדשני עם פוטנציאל עסקי גדול. אבל, קושי משמעותי בהתקבלות ובתהליך ההתנסות של ההורים, מגוון חסמים לאורך התהליך, ו-7 החתלות נדרשות עד שמצליח להתקבל שינוי חיובי בקרב ההורים. בהאגיס הבינו שכדי לענות על האתגר, נדרש קשר ארוך טווח עם ההורים, ללוות אותם לאורך כל מסע ההתנסות והשימוש בחיתול החדש, באופן אישי ומדויק.

המהלך השיווקי:בהאגיס החליטו לייצר ערוץ מדיה חדשני שיאפשר One On One Journey, מסע שבמהלכו ילוו את ההורים לאורך שלבי ההתנסות השונים, תוך כדי העמקת מסרים וסיפוק מענה מידי לצרכים והחסמים של ההורים לאורך הדרך. יחד עם האגיס עשינו את מה שאף אחד לא עשה עוד לפנינו, ופיתחנו את מור, “האימא-בוט” הראשונה בישראל, שמלווה את ההורים לאורך מסע ההתנסות בחיתול החדש בצורה מהנה ונגישה. לאורך משפך ההתנסות הייתה להאגיס אינדיקציה מדויקת על מצבם של ההורים בתהליך ההתנסות ובכך הצלחנו לספק לצרכנים ערך אמיתי בתמורה למידע שהם מסרו לנו בתהליך.

התוצאות:האימפקט היה מדהים! פיתחנו את פלטפורמת ה-Data האפקטיבית ביותר שאפשרה לנו לבסס סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים והעמיקה את הקשר וההבנה לגבי הצרכנים הישראלים. עשרות אלפי הורים נעזרו באימא-בוט וצלחו את מסע ההתנסות והגדלנו את נתח השוק והמכירות של המותג בעשרות אחוזים!

Hadar Shalev  Baby & Child care Senior Marketing Manager Digital media and direct to consumer manager Lior Kassif Hagai Huggies Brand Manager
Hadar Shalev Baby & Child care Senior Marketing Manager Digital media and direct to consumer manager Lior Kassif Hagai Huggies Brand Manager