איך תפסנו טרמפ על הרכבת הקלה והפכנו לפתרון המועדף בעיר

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: עופר אבניר, הורדת מצגת

רקע

בשנים האחרונות, הפך נטל אחזקת הקטנוע לכבד מנשוא, עם מיסוי מטורף, תעריפי ביטוח חסרי פרופורציה ומחירי דלק מהגבוהים בעולם. במקביל, חלה פריחה של אלטרנטיבות כמו מכוניות סופר מיני, אופניים חשמליים  התוצאה – תוך שלוש שנים בלבד, מתכווץ נתח השוק של הרכבים הדו-גלגליים בישראל ב-45%! בתור שחקן מוביל בשוק, קימקו היא מהנפגעות העיקריות.

המהלך השיווקי
במרכז הרעש סביב עבודות הרכבת, ניצב לו סמל אחד מרכזי – גשר מעריב האייקוני. הגשר הוותיק, הממוקם בלבה של תל-אביב, הפך לנושא לוהט כאשר נודע שהוא יושמד בפיצוץ דרמתי. קימקו הבינה את הפוטנציאל התקשורתי ובצעד נועז השתלטה על גשר מעריב עם קמפיין שילוט שקורא לנהגי רכב לעבור לקימקו. לקראת הפיצוץ, הפך הגשר למוקד עלייה לרגל לתקשורת ולציבור, מה שייצר עובר קימקו חשיפה חינמית בלתי רגילה.

התוצאות
הקמפיין התקשורתי נשא פרי והניב חשיפה מדהימה בהשקעה מינימלית. במהלך מדיה חכם לקחנו בעלות על פתרון בעיית הפקקים של הרכבת הקלה והפכנו למותג המועדף של בעלי הרכב המבוהלים. הצלחנו להגיע בחשיפה חינמית, לריץ’ של 3.2 מיליון ישראלים ועקפנו לראשונה את מותג הענק סאן-יאנג, עם זינוק אדיר של 21% במכירות. קימקו עברה ממותג שקוף למותג עם אג’נדה שניכס לעצמו את פתרון בעיית הפקקים והפך לבחירה המועדפת בקטגוריה!

קובי גילון- מנכל עופר אבניר
קובי גילון- מנכל עופר אבניר