איך נערכים ליום שאחרי שטרום? מרחיבים את גבולות הפינוק וכובשים את זירת השירותים הפיננסיים!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: לאומי קארד, הורדת מצגת

הרקע:

בחודש ינואר 2017 אושר החוק להגברת התחרות במערכת הבנקאית, הדורש להפריד את הבעלות של הבנקים הגדולים בחברות כרטיסי האשראי ומבקש להפוך חברות אלה למתחרות בבנקים במתן שירותים פיננסיים. בעקבות כך, חברות האשראי החלו להיערך לאחד האתגרים הגדולים שידע הענף, כאשר באוויר מרחפת שאלה אחת גדולה: איך נערכים ליום שאחרי ההיפרדות מהבנק?

המהלך:

כמותג האשראי המוביל בישראל, לאומי קארד הבינה כי עליה לחזק את מערכת היחסים עם לקוחותיה. לאחר שניתחה את מקומה של חברות האשראי בחיי הצרכן, הגיעה למסקנה לא פשוטה: שזה מגיע לכרטיסי אשראי, חברות האשראי עשויות להיות שקופות בעיני הצרכן. אלא אם מדובר בשני מקרים יוצאי דופן: הטבות ומשברים. החברה הבינה כי טמונה הזדמנות בזירת רגעי המשבר של הצרכן מול כרטיס האשראי שלו; רגעים בהם הוא מאבד את כרטיס האשראי שלו או שוכח את הקוד.

 

היעד היה שאפתני: כיבוש זירת השירותים הפיננסיים. החברה האמינה כי הדרך לכיבוש הזירה עובר בבניית הצעת ערך חדשה ומבדלת אשר תיתן לצרכן מענה ברגע האמת, רגע בו מתעצבת התפיסה שלו לגבי אותה חברה.

 

התוצאות:

תוך פחות משנה הצליחה לאומי קארד לכבוש זירה חדשה! בזכות שורה של שירותים דיגיטליים מבדלים, לאומי קארד הפכה למותג השירותים הפיננסיים המוביל בקטגוריה, תוך שהיא מחזקת את מידת הנאמנות של לקוחותיה ומושכת לאפליקציה החדשה שלה מעל מיליון ביקורים בחודש!

 

 

ורדית גונדטר - סמנכ נויה ינאי ישראלי מיכל קולודני- מנהלת תחום פרסום
ורדית גונדטר - סמנכ"ל שיווק נויה ינאי ישראלי מיכל קולודני- מנהלת תחום פרסום